Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Dat was mij ook al opgevallen.Glenno, Je omschrijving is nog niet dekkend...
In #1 staat een xlsx, dus heb ik me die vrijheid veroorloofd.En dan nog dit: je hebt de voorwaarden uitgebreid tot meer dan 3. Dat is niet erg, maar in Excelversies vóór 2007 (die ik gebruik) is dan handmatige voorw. opmaak via het menu niet meer mogelijk (nog wel via vba).
En blijkbaar ook veel moeite om de reacties te lezen, want je geeft geen antwoord op de vragen die ik in mijn vorig bericht stelde.Ik heb klaarblijkelijk moeite mijn vraag heel helder te formuleren.
Dat kan geen enkele lezer op grond van je bestand weten.* ik heb alles in de toekomst gemaakt. ( Jan t/m oktober ligt in 2012 )
Als je geen oplossing met vba wenst, dan laat ik het hierbij.* ik gebruik Excel 2007. Ik kan niet programmeren en kan dus niet zoveel met VBA. Je mag de 4e formule ook voor me maken zodat ik het zelf in de voorw. opmaak plak.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.