Alleen lokaal Netwerk met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arshana

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2011
Goedenavond,

Allereerst ik weet dat dit een veel voorkomend probleem is en heb het vele malen bij andere gelezen en wat de eventuele oplossing kunnen zijn, maar helaas werken deze niet voor mij.

Mijn moeders laptop een Fujitsu Siemens Amilo La1703 met Windows Vista (-_-")
blijft steeds vaker aangeven dat het alleen lokaal internet verbinding heeft.
UPC internetverbinding en een Sitecom router.
Er zijn nog 4 andere laptops in huis en die doen het wel gewoon (nu bijvoorbeeld).

Op het moment dat ik de router eruit trek en na 15 seconden er weer in stop is de verbinding ook terug. Nou is het behoorlijk storend dat iedere keer voor één laptop de router eruit getrokken moet worden. En dit wordt steeds vaker. In het begin 1 x per maand, nu 2 x per dag.

Wie o Wie heeft hier een oplossing voor? Meer info, stel gerust vragen.

Dank u!

is dit bij toeval ook de enigste pc met vista ?
Vista staat wel bekend om dit soort problemen

Heb identiek probleem gehad, vista eraf, win 7 erop en geen problemen meer, was bij toeval ook met een Fujitsu Siemens Amilo machine

is dit bij toeval ook de enigste pc met vista ?
Vista staat wel bekend om dit soort problemen

Heb identiek probleem gehad, vista eraf, win 7 erop en geen problemen meer, was bij toeval ook met een Fujitsu Siemens Amilo machine

Hey dank je wel voor je reactie. Zal dan een windows aanschaffen en erop zetten. Dank je :d.

Vind alleen wel jammer dat dit de enige manier is natuurlijk :P, maar ach beter dat dan mijn moeder naar boven loopt en het van 4 hoog naar beneden gooit. Een stuk goedkoper ook dan een nieuwe laptop :d

Hey het is al opgelost, heb gewoon de ingebouwde internetkaart (ofzo :P) geupdate.
Nou zegt hij weleens bij het opstarten dat hij geen verbinding kan vinden (terwijl de knop om het internet aan te zetten wel aan staat). Gewoon probleem oplossen en probleem opgelost :D.

Dus na veel zoeken de kaart kunnen opdaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan