Goedenavond,
Allereerst ik weet dat dit een veel voorkomend probleem is en heb het vele malen bij andere gelezen en wat de eventuele oplossing kunnen zijn, maar helaas werken deze niet voor mij.
Mijn moeders laptop een Fujitsu Siemens Amilo La1703 met Windows Vista (-_-")
blijft steeds vaker aangeven dat het alleen lokaal internet verbinding heeft.
UPC internetverbinding en een Sitecom router.
Er zijn nog 4 andere laptops in huis en die doen het wel gewoon (nu bijvoorbeeld).
Op het moment dat ik de router eruit trek en na 15 seconden er weer in stop is de verbinding ook terug. Nou is het behoorlijk storend dat iedere keer voor één laptop de router eruit getrokken moet worden. En dit wordt steeds vaker. In het begin 1 x per maand, nu 2 x per dag.
Wie o Wie heeft hier een oplossing voor? Meer info, stel gerust vragen.
Dank u!
Allereerst ik weet dat dit een veel voorkomend probleem is en heb het vele malen bij andere gelezen en wat de eventuele oplossing kunnen zijn, maar helaas werken deze niet voor mij.
Mijn moeders laptop een Fujitsu Siemens Amilo La1703 met Windows Vista (-_-")
blijft steeds vaker aangeven dat het alleen lokaal internet verbinding heeft.
UPC internetverbinding en een Sitecom router.
Er zijn nog 4 andere laptops in huis en die doen het wel gewoon (nu bijvoorbeeld).
Op het moment dat ik de router eruit trek en na 15 seconden er weer in stop is de verbinding ook terug. Nou is het behoorlijk storend dat iedere keer voor één laptop de router eruit getrokken moet worden. En dit wordt steeds vaker. In het begin 1 x per maand, nu 2 x per dag.
Wie o Wie heeft hier een oplossing voor? Meer info, stel gerust vragen.
Dank u!