USB kan niet gevonden worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

toytoy

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
Hallo, ik heb een poos toen ik zonder internet zat een dongel van KPN gebruikt, nu heb ik dat ding al een poos er niet op, maar ik krijg steeds de melding dat de USB niet gevonden kan worden.

Ik heb dat ding allang verwijderd ook uit het confrigratiescherm maar het blijft terugkomen,al druk ik er iedere keer op om het weg te krijgen.

Wie weet wat ik er nog meer aan kan doen? tis behoorlijk storend.

alvast bedankt.

kijk eens met usbdview, die kan de lijst met alle aangesloten apparaten die ooit zijn aangesloten verwijderen.
Mogelijk komt dat bericht dan niet meer terug.

Kijk eens bij apparatenbeheer.
Staat deze daar nog.
Kies voor installatie ongedaan maken.

Ik heb nu die usbdeview, maar ik weet niet hoe dat werkt, en bij apparaatbeheer heb ik al gekeken ,zie niks.

ik heb dit, geen idee welke ik weg moet halen

Laatst bewerkt:
maak eerst een systeemherstelpunt.
Dan de bovenste (rood), onbekend apparaat.

okee ga ik doen, is die bovenste rood dan niet die usb van wat hierboven werd gezegd?

Dat weet ik niet, maar in ieder geval onbekend!

ik heb een sytheemherstel gedaan, krijg de melding dat er geen herstel ken plaatsvinden, heb dat rode er wel afgehaald, maar geloof dat ik nu dat usbdeview er af is.

Je moet geen systeemherstel doen!! Je moet eens systeemherstelpunt maken!

dan moet je niet proberen, maar doen!

Daarna naar apparatenbeheer de usb opo + clicken en dat onbekende apparaat verwijderen.

Verder kijken in software of er van die dongle geen software is geïnstalleerd.

In het laatste geval zou je de dongle opnieuw kunnen aansluiten en installeren en daarna opnieuw correct verwijderen via uninstall.

niet gelukt, ik heb het gedaan maar komt nog steeds in beeld

Laatst bewerkt:
Hoi,
ga naar apparaatbeheer>tab beeld>klik op: verborgen apparaten weergeven en kijk of je daar iets mee kunt of wijzer van wordt.

hoi , waar vind ik dat verborgen apparaten? is bij mij nergens te zien.

ik heb 2 onbekende apparaten verwijdert helaas komt nog steeds in beeld.

Vreemd, die optie zou daar moeten staan. Wat UsbDeview betreft heb je verschillende mogelijkheden als je rechtsklikt op een getoond apparaat.
Je kunt een device uitschakelen, verwijderen enz. je kunt zelfs de bijbehorende registersleutel openen v.h. apparaat. Je moet het programma wel uitvoeren als administrator (rechtsklik op het programma) om deze acties te kunnen doorvoeren.

dan moet ik het nog eens doen, en anders zit er niks anders op denk dan binnenkort de hele pc opnieuw te installeren want anders weet ik het niet, dank je wel.

Ik heb het topic verzet naar de USB sectie aangezien het daar beter op zijn plaats staat.

ik heb de dongel opnieuw er opgegooid en daarna verwijdert , hoop dat het nu weg is anders weet ik het echt niet meer.

bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan