map openen in zelfde venster

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
In windows 7 die ik vandaag opnieuw heb geinstalleerd gaan de mappen die ik aanklik telkens in een nieuw venster open terwijl dit toch in hetzelfde venster moet kunnen.
zodat je op het pijltje klikt om eventueel terug te gaan naar het vorige venster.
De instelling staat wel zo maar het werkt niet hoe kan ik dit oplossen?
Heb ook al gelezen dat dit misschien aan ie9 licht maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb al een paar keer op herstel instellingen van dat programma gedaan maar het helpt niet.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen?

map openen.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mapopties

L.s.,

Als je in Windows 7 de verkenner opent zie je links boven in je scherm een knop met: Organiseren. Als je daar op klikt en kiest voor map en zoekopties. Dan ga je naar het tabblad Algemeen. Hier kun je het meteen aanpassen

Grtz..

Deze opties heb ik geprobeerd maar er veranderd niets?

en standaard instelling herstellen geeft dat ook al niks dan. En mijn tips hebben die ook niet geleid tot het gewenste resultaat.

nee helaas niet ik weet het daarom ook niet en deze windows staat er net een week op dus om te herinstalleren heb ik niet zo'n zin.

Oke systeemherstel al gedaan. Hoe lang heb je er al last van. Kijk eens hoever je ongeveer terug kunt gaan. Wellicht heb je dat al gedaan. :evil:

Ik heb hier deze week last van gekregen maar ik weet niet hoever ik terug kan met systeemherstel zou dit met updates te maken kunnen hebben dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan