Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
zet wat datum in een kolom en trek deze formule door , als je deze onder de knie hebt dan=ALS(WEEKDAG(A3;2)<6;"ja";"nee")
en zo ga je verder tot je het geheel begrijpt .=MAX(0;MIN($F$2;C3))
=ALS(WEEKDAG(A3;2)<6;"ja";"nee")
Die MIN of MAX formule is om je aan te tonen vanaf welk uur of tot welk uur er gerekend wordt .
MAX(0;MIN($F$2;C3)-MAX($E$2;B3));0)
Hierbij een voorbeeldje voor de <6<6 is tot en met vrijdag? Of wordt er iets anders bedoeld?
Waarom geef ik geen sluitende oplossing ? Uit jouw voorbeeldje blijkt dat dit niet je definitieve opzet is , uit ervaring weet ik dat de helpers oplossingen bedenken en dan krijgen we te lezen dat , dit daar staat en het andere staat ergens anders , we kunnen dan in feite herbeginnen met de formules samen te stellen .Wat er op die site staat, is me denk ik wel helder. Ik begrijp hoe ze de tijden berekenen.
Hierbij een voorbeeldje voor de <6
( kopbreker )
Dan kan er deze ook nog bijJe wilt niet weten hoe mijn hersens op dit moment koken :d De bomen en het bos hè![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.