Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het spijt me dat ik jou zo stoorde. Het probleem lag aan mijn rekenmachine. Hopelijk heb ik alles zo onder de kniedus jij snapt nu wel hex maar niet oct?
dus van hex 10 weet je wel terug te rekenen naar 1 x 16^1 + 0 x 16^0 = 16
en niet oct 10 naar 1 x 8^1 + 0 x 8^1 = 8
waarbij dus 113 word 1 x 8^2 + 1 x 8^1 + 3 x 8^0 = 64 + 8 + 3 = 75
en oct 50234 5 x 8^4 + 0 x 8^3 + 2 x 8^2 + 3 x 8^1 + 4 x 8^0 = 20636
Binair rekenen kun je wel? is namelijk hetzelfde truukje maar dan met 2^
Jongen, maat, moet je kijken: Ik stel deze vragen niet voor de lol. I Als je niet antwoorden of helpen wilt, zeg dan, met alle respect, helemaal niks. Is er iemand die mij alsjeblieft helpen wil? Ik ben het echt vergeten. Ik voel me zo gefrustreerd. Help mij aub. Ik kan niet geloven dat ik het vergeten ben.Je kunt de topic toch terug lezen?![]()
dus jij snapt nu wel hex maar niet oct?
dus van hex 10 weet je wel terug te rekenen naar 1 x 16^1 + 0 x 16^0 = 16
en niet oct 10 naar 1 x 8^1 + 0 x 8^1 = 8
waarbij dus 113 word 1 x 8^2 + 1 x 8^1 + 3 x 8^0 = 64 + 8 + 3 = 75
en oct 50234 5 x 8^4 + 0 x 8^3 + 2 x 8^2 + 3 x 8^1 + 4 x 8^0 = 20636
Binair rekenen kun je wel? is namelijk hetzelfde truukje maar dan met 2^
Jongen, maat, moet je kijken: Ik stel deze vragen niet voor de lol. I Als je niet antwoorden of helpen wilt, zeg dan, met alle respect, helemaal niks.
Daar heb je je antwoord toch nog, yanik? Ik snap niet waarom je alles "vergeten" bent, en ik zie ook geen reden om ons ineens zo raar aan te spreken.
Yanik sorry maar je onwelwillendheid om enigsinds iets aan je eigen vragen op te zoeken stuit me tegen de borst.
Het feit dat jij het gewoon vertikt om een topic door te lezen wat jij zelf gestart bent en waarbij je op alle wenken bediend bent en je nu glas hard dingen vraagt die je reeds eerder gevraagd hebt en een antwoord hebt gekregen vind ik ronduit respectloos en in mijn ogen verdien je geen antwoorden meer. hierom heb ik al mijn eerdere berichten in dit topic verwijderd
Ik hoop daarmee een voorbeeld te zijn
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.