Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De reden dat ik AMD heb gekozen was omdat ik een goede game PC wilde hebben maar geen €250 voor een processor over heb. Mijn AMD processor werkt prima en heb geen idee waarom ik een intel zou nemen.
AMD is gewoon een stuk goedkoper, en denk niet dat dit heel veel met kwaliteit te maken heeft.
dit verhaal klopt ook van geen kanten beide merken kunnen prima gamen en terminal servers zijnIntel is voor berekeningen. AMD is voor grafisch. Bijvoorbeeld een terminal server kun je beter een Intel processor gebruiken. Voor gaming en 3d enzo kun je beter een AMD processor nemen. Ook architecten kiezen (hoop ik) voor AMD.
ook al achterhaald dit gaat nog over de oude eerste generatie processor van intelmisschien helpt dit jouw vraag te beantwoorden.
ik dacht dat AMD wel goedkoper was. Toen ik een maand geleden zelf na een processor zocht waren de prijzen voor intel processors toch echt rond de 250 euro. Ik heb ze niet goedkoper gezien. En is die 130 euro een tweedehands prijs. Want ik heb net ff gezocht en heb niet goedkoper dan 160 gevonden.250 euro?
ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar Intel kun je al kopen vanaf 75 euro en dan kun je al gamen
een Pentium G850 doet het beter dan de meeste AMD dual core en triple core cpu's
kijk naar de i5 2300 die kost 130 euro doet het beter dan ALLE Phenom Quad cores en Bulldozer Quad cores
je hoeft helemaal geen 250 euro te betalen om voor Intel te kiezen
AMD is helemaal niet goedkoper dat verhaal is zooooooo achterhaald
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.