Hallo,
Mijn broer is in het bezit van een Packard Bell Dot s2 netbook, alleen kreeg hij hier problemen mee.
Hij was gewoon aan het browsen op het internet, en plots liep de netbook vast.
Hij heeft hem toen uitgedrukt, maar Windows leek nog steeds problemen te geven, toen heeft hij een recovery gedaan met de software van Packard Bell.
Na deze recovery werkte zijn user wachtwoord niet meer, dus kon hij niet meer in Windows komen.
Vervolgens heeft hij mij gevraagd om hem te repareren.
Ik heb hem toen geformatteerd, en Windows opnieuw geïnstalleerd.
Echter was hij enorm traag, en het leek op problemen met de harde schijf, na een chkdsk heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd, en alles lijkt nu perfect te lopen.
Helaas loop ik nu tegen een ander probleem aan.
De WiFi van de netbook werkt niet, de WLAN drivers van de Packard Bell site lijken niks uit te halen, en ik krijg zelfs bij een driver de melding dat de WLAN adapter niet gevonden wordt.
Ook in apparaatbeheer wordt geen WLAN adapter herkent.
Ik heb inmiddels al verschillende drivers geprobeerd, en niets lijkt te werken.
Ik ben nu een beetje ten einde raad, want Windows wil de WLAN Adapter maar niet herkennen, en de drivers werken maar niet.
Heeft iemand enige suggesties voor mij?
Alvast bedankt!
Mijn broer is in het bezit van een Packard Bell Dot s2 netbook, alleen kreeg hij hier problemen mee.
Hij was gewoon aan het browsen op het internet, en plots liep de netbook vast.
Hij heeft hem toen uitgedrukt, maar Windows leek nog steeds problemen te geven, toen heeft hij een recovery gedaan met de software van Packard Bell.
Na deze recovery werkte zijn user wachtwoord niet meer, dus kon hij niet meer in Windows komen.
Vervolgens heeft hij mij gevraagd om hem te repareren.
Ik heb hem toen geformatteerd, en Windows opnieuw geïnstalleerd.
Echter was hij enorm traag, en het leek op problemen met de harde schijf, na een chkdsk heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd, en alles lijkt nu perfect te lopen.
Helaas loop ik nu tegen een ander probleem aan.
De WiFi van de netbook werkt niet, de WLAN drivers van de Packard Bell site lijken niks uit te halen, en ik krijg zelfs bij een driver de melding dat de WLAN adapter niet gevonden wordt.
Ook in apparaatbeheer wordt geen WLAN adapter herkent.
Ik heb inmiddels al verschillende drivers geprobeerd, en niets lijkt te werken.
Ik ben nu een beetje ten einde raad, want Windows wil de WLAN Adapter maar niet herkennen, en de drivers werken maar niet.
Heeft iemand enige suggesties voor mij?
Alvast bedankt!