Ethernet-controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieluhhs

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:
Gisteren heb ik mijn pc opnieuw geïnstalleerd. Maar nu is het probleem dat ik geen verbinding kan krijgen met internet.
Ik heb even gekeken en zag dat er bij hardware nog 4 programma's niet zijn geïnstalleerd.
namelijk: Ethernet-controller, PCI Simple Communications-conroller, SM-buscontroller en de USB-controller.
Nou weet ik dat ik hiervoor de drivers moet installeren, wat ik dus ook geprobeerd heb te doen.
Ik heb via intel site netjes de Network Connection InstallShield Wizard erop los gelaten (uiteraard de 64 bit versie die ik ook heb)
Nou krijg ik op het laatst de melding: Cannot install drivers. No intel(R) Adapters are present in this computer.
Dit heb ik ook even verder gezocht en heb gelezen dat als ik de BIOS instellingen een keer op default zou zetten dit misschien werkt, maar helaas.
Heb echt geen idee waar het aan kan liggen, en ik hoop ook dat jullie hier meer van weten!
Het is gewoon heel apart aangezien hij eergisteren nog gewoon deed.

Groeten,

Niels

Beste, hoe zouden we moeten helpen zonder de kennis te hebben over welke merken en type hardware het hier gaat?

PC:MEDION TYPE: P5399 D

Processor:Intel Core i7-2600 (3,4 GHz met Turbo Boost 3,8 GHz)
RAM:8 GB DDR3-RAM
Grafische kaart: nVidia GeForce GTX560 (1280 MB)
Type Harde Schijf/ HDD type: Harddisk drive
Processor merk: Intel
Processor model: CORE I7
Processor nummer: I7-2600
Aantal processorkernen: 4

Als het goed is heb je bij die PC ook een CD gekregen.
Daarop staan de drivers die je zoekt.

Zover ik kan herinneren zat hier geen CD bij.
De PC was plug en play en was al geïnstalleerd.

Ok, je hebt dus een RealTek & je kan de drivers hier uitzoeken:

http://www.medion.com/nl/service/_lightbox/treiber.php?msn=10015751&prod=MEDION AKOYA P5399 D NL

In principe zit alles behalve met de gele vraagtekens er al in, maar hier nog even de juiste installatie volgorde volgens Dell, begin bij 2:

http://support.dell.com/support/top...A0C0937D62A8739E0401E0A55174744&isLegacy=true

Daarna nog even Windows Update, instellen op Optionele updates zoeken, Opnieuw zoeken, & controleren onder Optionele updates of er Hardware updates tussen staan.

Hij werkt, mijn dank is zeer maar dan ook zeer groot voor de vlotte reacties.
Snap niet dat ik zelf zo dom ben geweest om dit niet te kijken.
Allen bedankt! :)

(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan