Ik zit met het volgende probleem, mijn fonts zijn in heel Windows 7 x64 spontaan veranderd, o.a. het startmenu, de snelkoppelingen / iconen, Deze Computer, Windows Verkenner etc, maar ook programma's zoals Microsoft Outlook, Firefox. Ik ben niet eens in de buurt geweest van de fonts en heb verder ook niets bijzonders gedaan of veranderd. Ik heb vanochtend Photoshop CS6 gedeinstalleerd en ik zag dat er later een Windows Update automatisch is uitegevoerd.
Bekijk bijlage 170671
Ik heb zelf het e.a. proberen op te zoeken via google, en kom dan ook veel mensen tegen met hetzelfde probleem, alleen niemand weet wat de oorzaak is en dus ook niet wat de oplossing is. Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet? Want ik zie het niet zo zitten om heel Windows opnieuw te gaan installeren voor alleen de fonts, ook gebruik ik liever de herstel functie niet als het even kan.
Alvast iedereen bedankt voor het meedenken.
Groet,
Katz
Bekijk bijlage 170671
Ik heb zelf het e.a. proberen op te zoeken via google, en kom dan ook veel mensen tegen met hetzelfde probleem, alleen niemand weet wat de oorzaak is en dus ook niet wat de oplossing is. Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet? Want ik zie het niet zo zitten om heel Windows opnieuw te gaan installeren voor alleen de fonts, ook gebruik ik liever de herstel functie niet als het even kan.
Alvast iedereen bedankt voor het meedenken.
Groet,
Katz
Laatst bewerkt: