(Budget) Game PC €600,00/€700

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superjery

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
13
Hallo iedereen, ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met het uitzoeken van de juiste componenten voor een game pc van zoon €600,00/€700,00

Budget - €700
Doel - Gamen
Omgeving - Hij hoeft niet stil te zijn, maar ik zit niet graag naast een vliegtuig
Assemblage - Ik kan hem zelf inelkaar zetten.

Besturingssysteem - Heb ik al (w7)
Opties / randapparatuur - Niet nodig, neem ik allemaal mee van mijn oude pc.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even voor je bezig! ik edit deze post als ik klaar ben
Heb je voorkeuren tussen amd/intel en nvidia/amd?
ik edit deze post als ik klaar ben
 
Heb inmiddels dit: Klik
Iets boven je budget maar wel een goede pc die je in de toekomst kan uitbreiden!
 
Dit zou een zeer mooi systeempje zijn.
@Laurens
Inderdaad, je hebt gewoon een moederbord met een H77 chipset geselecteerd+koeler+ overclock cpu. Dat gaat niet want je kan niet overclocken met een H77 chipset. Verder moet je LP memory nemen want er is een grote kans dat die niet onder je koeler zal geraken. Een merk zoals MS-Tech zie ik ook niet echt graag en de gpu kon heel wat goedkoper met een beter koeler ook.
 
Laatst bewerkt:
@subplayer52 Ah ben nog erg aan het leren op het intel gebied! Bedankt voor de info iniedergeval!
 
Mijn samenstelling voor jou

Ok, ik ben ook eens bezig geweest, maar wel op Alternate. Ik vind dat fijner samenstellen, en het is mij gelukt om een systeem onder de 700 euro te samenstellen, alleen daar de verzendkosten komt hij 5 euro boven de 700 uit, maar dan heb je ook gewoon een leuk systeem. Je kast is alleen wel wat basic, er zit wel USB 3.0 op en een Window. Zelfs verlichte casefans (kleur rood). Ik heb een AMD-processor gebruikt (de zwaarste die ze hebben), en een GTX-videokaart van nVidia. Voor geheugen heb ik Kingston HyperX, en voor de harddisk een 2TB-schijf van Seagate op 7200RPM (en ja, ik weet dat er vooroordelen over Seagate zijn, maar ik ben niks anders gewend en ben dik tevreden ;)). Ook zit er WiFi op (ASUS met 2 antennes) en als moederbord heb ik er een gekozen met een 990FX-chipset, zodat je FX-processer compatible omgaat met je moederbord (die is overigens AM3+, dus ook geschikt voor FX-processoren).
Ik kan helaas niet het winkelmandje zo doorsturen, kan wel via mail. Ik heb hier wel de .pdf voor je. Weet je niet wat iets is. Vragen staat vrij ;).
Bekijk bijlage www.alternate.nl_html_cart_print.pdf
 
Ok, ik ben ook eens bezig geweest, maar wel op Alternate. Ik vind dat fijner samenstellen, en het is mij gelukt om een systeem onder de 700 euro te samenstellen, alleen daar de verzendkosten komt hij 5 euro boven de 700 uit, maar dan heb je ook gewoon een leuk systeem. Je kast is alleen wel wat basic, er zit wel USB 3.0 op en een Window. Zelfs verlichte casefans (kleur rood). Ik heb een AMD-processor gebruikt (de zwaarste die ze hebben), en een GTX-videokaart van nVidia. Voor geheugen heb ik Kingston HyperX, en voor de harddisk een 2TB-schijf van Seagate op 7200RPM (en ja, ik weet dat er vooroordelen over Seagate zijn, maar ik ben niks anders gewend en ben dik tevreden ;)). Ook zit er WiFi op (ASUS met 2 antennes) en als moederbord heb ik er een gekozen met een 990FX-chipset, zodat je FX-processer compatible omgaat met je moederbord (die is overigens AM3+, dus ook geschikt voor FX-processoren).
Ik kan helaas niet het winkelmandje zo doorsturen, kan wel via mail. Ik heb hier wel de .pdf voor je. Weet je niet wat iets is. Vragen staat vrij ;).
Bekijk bijlage 173390

Ik heb er niet veel verstand van dus ik vraag het maar, zal deze kast (http://azerty.nl/0-1044-489231/aerocool-pgs-value-series-vs-3-.html) ook kunnen of passen de componenten dan niet?
 
@superjery
meer voor het oog inderdaad maar toch is cable management goed voor de airflow wat je case cool houdt.
 
En wat dacht je van het overzicht ;). Want je voeding heeft al geen kabel-management, dus dat word al met tie-wraps werken. Ook moet je er zeker van zijn dat je kabels op z'n plek blijven. Je zal niet de eerste zijn die ze kabels in z'n kast 'flikkert' en naar een poosje achterkomen dat zijn kabel kapot is gegaan, bv: door bewegende onderdelen in de pc zelf.
 
@sub even vraagke

Niet beter om de joker card met die andere chip? Die zogenaamde 7950 voor 8 euries meer.
 
Nog even een vraagje, welke videokaart is nou echt beter?
de Club 3D Radeon HD 7870 of de GTX650, want ik zit nou te googlen en is het die €100,00 meer echt waard voor de 7870?
 
Met de GTX 650 kan je amper gamen, een HD 7870 is zoooo veel beter.
Uhum, en van wie heb jij dat gehoord, ik citeer ff nVidia over de GTX-serie: The ultimate GPU for gamers. Delivers fastest performance and all the latest gaming technologies.
Het is niet zoiets als een 670 ofzo nee, maar voor een gamepc van € 700 euro is hij meer dan voldoende. Kijk hier maar eens naar:
[video=youtube;4_5JrB7z_FI]http://www.youtube.com/watch?v=4_5JrB7z_FI[/video]
En de processor uit de video is lager dan nu in de built zit.
 
@unknownuser, ik weet niet wat de bron inderdaad is waar subplayer vandaan heeft gehaald dat met een GTX 650 bijna niet te gamen valt. Ik denk dat hij bedoeld dat er op ultra settings bijna niet te gamen valt. Maar bij een budget van €600 - €700 gaat er erom dat op high settings de allernieuwste games gespeeld kunnen worden en niet op ultra, daarvoor moet je minimaal €850 alleen al aan de computer uitgeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan