Ik heb een excelblad waarin in met vertikaal zoeken zaken ga opzoeken.
Soms krijg ik volgende resultaten na het zoeken, ofwel de waarde 0 of de waarde N/A en is het beste geval vind ik wel een waarde.
Ik zou graag willen dat de waarden N/A en 0 veranderd worden door een tekst.
Als het resultaat N/A moet er "afgewerkt" in de cel komen en als het resultaat 0 dan moet er nog " nog te plannen" in de cel komen.
Als ik beide onderstaande formule opsplits dan werkt dit, plaats ik ze echter achter elkaar dan krijg is de fout dat de formule teveel argumenten bevat.
Wat doe ik mis.
Bedankt
Soms krijg ik volgende resultaten na het zoeken, ofwel de waarde 0 of de waarde N/A en is het beste geval vind ik wel een waarde.
Ik zou graag willen dat de waarden N/A en 0 veranderd worden door een tekst.
Als het resultaat N/A moet er "afgewerkt" in de cel komen en als het resultaat 0 dan moet er nog " nog te plannen" in de cel komen.
Als ik beide onderstaande formule opsplits dan werkt dit, plaats ik ze echter achter elkaar dan krijg is de fout dat de formule teveel argumenten bevat.
Wat doe ik mis.
Code:
=IF(ISNA(VLOOKUP(F7;'Database OPUS'!$A$1:$AC$23500;22;FALSE));"afgewerkt";VLOOKUP(F7;'Database OPUS'!$A$1:$AC$23500;22;FALSE;VLOOKUP(F6;'Database OPUS'!$A$1:$AC$23500;22;FALSE))=0;"nog te plannen";VLOOKUP(F6;'Database OPUS'!$A$1:$AC$23500;22;FALSE)
Bedankt
Laatst bewerkt door een moderator: