Internet explorer 10 laad sommige pagina´s niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.overkamp

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
Goede morgen helpmij-ers,

Op mijn werk kan ik in de pauze af en toe op internet.
Nu zijn er een aantal pagina´s die niet goed laden.

Neem bv Marktplaats. (zie afbeelding)

Ik heb diverse dingen al geprobeerd.
Ik heb ook al google chrome geinstalleerd en deze doet hetzelfde.
Er zit op mijn werk wel een soort beveiliging op, dus ik kan niet zo maar iets installeren.
Ik heb (voor een spelletje dat niet laad) ook al Flash Player opnieuw geïnstalleerd en het cashe gebruik aangepast.
Verder schoon ik de pc dmv ccleaner.

Er zit een goede virusscanner enz op , dus hier is ook niets mis mee.

Heeft iemand een idee?

marktplaats.jpg

Laatst bewerkt:
:confused: had ik zelf ook hoop problemen met IE10 en uiteindelijk moest ik terug naar IE9 enz..enz..
Kijk even als je functie bij internet opties ''Do not track header'' uitschakelt of aandoet,....... of zal helpen ??:confused:

:confused:Lees maar even iets over -->>http://www.techzine.nl/nieuws/31454/weerstand-tegen-do-not-track-functie-in-ie10-a.html

Of wie weet misschien deze tip je helpen kan ?? -->>http://support.microsoft.com/kb/308260/nl

P.S. Soms helpt ook als je ActiveX filtering bij intenet opties/beveiliging/aangepaste niveau uitschakelt :D

Laatst bewerkt:
Beste ROYONIX,

Ik heb alle stappen doorlopen en de nieuwste versie van DirectX geïnstalleerd.
''Do not track header'' uitgeschakeld.
Verder waren er weer updates en deze heb ik ook geïnstalleerd.

Helaas alles zonder succes.

Maar richten wij ons niet te veel op IE?
Google Chrome doet precies hetzelfde met het laden van de pagina.

Ik heb de vraag hier geplaatst, omdat het probleem zich voordoet met Internet.
Maar ik vermoed dat er andere programma´s zijn die het niet goed aansturen.

En wacht zegt de systeem beheerder? Grote kans dat er een filter zit wat alles stopt dat niet met werk te maken heeft

Ron

:confused: YEP ! zei ik net misschien ActieveX filtering uitschakelen ( denk namelijk wel ! ) helpt :D en...i.v.m. browsers, ...voor elke die tip-regel geldig is ! :D
Heb je die tweede link nagekeken ? :(

Laatst bewerkt:
En wacht zegt de systeem beheerder? Grote kans dat er een filter zit wat alles stopt dat niet met werk te maken heeft

Ron

Deze zit in Duitsland, en melde mij dat het een intern probleem in de PC moet zijn.
Verder heeft hij er niet op gereageerd, want het is niet belangrijk genoeg voor hun.

Nu nog een leuk iets;

Ik keek net in mijn Hotmail en daar moest ik mijn advertenties van marktplaats verlengen.
Ik klikte op de link en dan doet hij het wel.
Dit was eerder ook zo, maar daar denk je niet aan.
Dit doe ik normaal gesproken thuis, omdat het hier niet goed werkt.

Oh ja, speurders (een vergelijkbare site) doet het weer wel goed.

PS ik krijg 1 afbeelding niet weg. (haahhhhhaaa)

Maar gewoon naar Marktplaats gaan lukt nog steeds niet ........
Ook als ik van deze koppeling af ga naar bv home, laad de pagina net als mijn 1e afbeelding.

AxitieveX filtering uitschakelen helpt ook niet.

Bijlagen

• marktplaats2.jpg
    marktplaats2.jpg
    55,9 KB · Weergaven: 94
  • marktplaats 2.jpg
    marktplaats 2.jpg
    57 KB · Weergaven: 105
Laatst bewerkt:
Heb je de probleemsites ook op andere werkPC's geprobeerd? Als ze daar ook niet goed werken ligt het probleem vermoedelijk bij de bedrijfsfirewall
AxitieveX filtering uitschakelen helpt ook niet.
Als het probleem ook in Chrome speelt kan het niet aan ActiveX liggen (dat wordt bovendien bijna niet meer gebruikt)

:confused: Oke dan, .... laatste wat ik bedenken kan ..... is IE FIX te draaien:(

Download deze IE FIX.exe

Na uitpakken :
Dubbel klik op IEFix.exe
Er wordt soms gevraagd naar de installatie CD
Klik in eerste instantie op cancel / annuleren ( negeer ! )...
IEFix zal de alle dll's opnieuw registreren ...;):thumb:

Laatst bewerkt:
Als hij IE 10 draait kan hij nooit windows XP hebben... (bovendien ligt het probleem niet bij de browser)

:D XP ???? is het sprake hier over XP ???:confused: dit is vanaf een XP forum afgehalt maar geschikt is voor alle OS-jes :D in dit geval nu voor IE bestemd is ....
Problem light wel bij browser Naarling ( als jij weet dat niet zo is, ...hoezo stel je niet een oplossing voor ?? )... hij laad pagina's niet goed ! :D

Laatst bewerkt:
:D XP ???? is het sprake hier over XP ???:confused: dit is vanaf een XP forum afgehalt mmar geschikt is voor alle OS-jes :D en of browsers enz...
huh? Je hebt het zelf over XP. (even afgezien daarvan, het gaat hier om een werkPC, grote kans dat z'n systeembeheerder niet graag heeft dat werknemers dit soort programma's gebruiken. Als hij het niet al geblokkeerd heeft.
Er wordt soms gevraagd naar de XP installatie CD
Problem light wel bij browser Naarling ( als jij weet dat niet zo is, ...hoezo stel je niet een oplossing voor ?? )... hij laad pagina's niet goed ! :D
Het probleem speelt bij IE én bij Chrome, grote kans dus dat het probleem buiten de browsers ligt. Bijvoorbeeld bij de firewall, daarom vroeg ik ook of hij het ook bij andere PC's getest had. Als het aan de firewall ligt kan hij de beheerder vragen die anders in te stellen (of de beheerder dat ook doet is natuurlijk een tweede).

EDIT: Trouwens, als ik naar de site met die fix ga zie ik dit staan
IEFix - is a general purpose repair utility for Internet Explorer which repairs Internet Explorer by registering it's core DLL files and reinstalls using the IE.INF file. More Information is given below. Suitable for Windows 98/ME/2000/XP systems.
DUs niet geschikt voor Win7/8

Laatst bewerkt:
leuke discussie hierboven.
Ik werk alleen ´s morgens, dus ik zal morgen even kijken of ik hier tijd voor heb.
Ik laat nog iets van me horen.

:D He he he he:D Jagers over konijn ....maar konijn nog in het bos ( op werk in dit geval :D ) bevind zich ...he???:D

Laatst bewerkt:
Ik heb gister fixit gedraaid en er zijn inderdaad een aantal dingen aangepast.
Ik heb vanmorgen ook de instellingen van de beveiliging van internet hetzelfde gezet als mijn thuis pc.

Helaas allemaal zonder succes.
Wat ik alleen niet begrijp is waar het nou in zit.

Marktplaats laad niet goed, maar speurders weer wel.
Een spel rising cities laad niet goed, maar diamond dash weer wel.

Nog suggesties?

Ik had ongeveer het zelde met Hotmail onder windows 7 en IE9,
Ik heb Firefox erbij geinstalleerd en daar onder werkt Hotmail weer prima.

Probeer het eens met Shift en dan f12, kijk even onder uitschakelen of daar niets aangevinkt staat.

Probeer het eens met Shift en dan f12, kijk even onder uitschakelen of daar niets aangevinkt staat.

Ook hier zie ik niets staan.
Ik heb alle tabbladen doorlopen.
Er staan 3 woordjes.
Scripts is grijs gedrukt.
Popup blokkering en CSS is zwart gedrukt.

Mijn PC heeft ook Windows 7 , maar IE10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan