politie virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

divermickey

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2013
Hallo,
Mijn vader zijn computer is de gelukkige met het politie virus, kan er mij iemand mee helpen om dit te verwijderen? Ik kan niet in veilige modus opstarten dit had ik al geprobeerd, en heb ook al met avg resque geprobeerd maar geen resultaat.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt.

file:///C:/Users/willy/Downloads/KLPD%20BUMA%20STEMRA%20POLITIE%20virus%20(Trojan.Ransom)%20verwijderen.htm

ik had hier een ut voor op mijn website maar helaas ben gestopt.... ik ga het een beetje omschrijven.

1. doe de ubuntu live cd op een usb stick
2. open dan de file manager op de live cd (installeer ubuntu niet!)
3. ga naar de map C:\Users\(je eigen accountnaam)\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Menu Start\Programma's\Opstarten en verwijder runctf.lnk
4. start je pc opnieuw op zonder de ubuntu live cd en download gelijk malwarebytes anti malware op http://www.malwarebytes.org/
5. doe een volledige scan en verwijder alle virussen (behalve de cracks die je misschien hebt voor photoshop enzo dus let daarop!
6. bedankt mij dat je het virus succesvol hebt verwijderd :P

Via berichten zoeken zijn nog meer oplossingen te vinden of evt. via Google.

Brand deze op een cd/dvd en start hiermee op.
Gegarandeerd dat je er dan vanaf bent.

Kaspersky Rescue Disk 10 is nu aan het draaien, hoop dat deze het kan oplossen. Laat het jullie straks wel weten
Alvast bedankt voor jullie reacties.

computer start terug op :) maar duurt vrij lang voordat hij opstart. hoe kan ik dit oplossen ?
krijg ook de volgende foutmelding bij het opstarten :

er is een fout opgetreden tijdens het laden van c:\docume~~1\alluse~applic~1\1atoq.dat kan opgegeven module niet vinden

Hoop dat jullie hier raad mee weten.

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Ik heb me aangemeld bij nucia en hier geprobeerd mijn vraag te stellen, maar ik geen onderwerp starten. Weet iemand een andere oplossing ?
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan