Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt toevallig geen programma om het register schoon te maken? Een of andere registrycleaner?
Nee dat gaat niet, je software integreert in het besturingssysteem.Kan ik trouwens Windows 7 opnieuw installeren zonder dat ik de rest van mijn software opnieuw hoef te doen?
Ja hoor!Kan ik trouwens Windows 7 opnieuw installeren zonder dat ik de rest van mijn software opnieuw hoef te doen?
Ja hoor!
Reparatie-installatie Windows 7 (zoek bij de tutorials naar Repair Install) Schakel je firewall, antivirus & alle opstartprogramma's uit, Start volledig opnieuw op. Klik op de link voor verdere info.
Na de installatie:
Je verliest hierbij je data niet maar het is altijd goed om een back-up te maken van je belangrijke data. Verder zul je Windows weer moeten activeren met de activatiecode en updates opnieuw moeten installeren.
- kijk je of je userfiles mist. Kopieer deze vanaf c:\windows.old of het verborgen c:\$INPLACE.~TR & C:\WINDOWS.~Q.
- Voer Schijfopruiming uit. Ruim eerst systemfiles op & vink daarna files toegevoegd door Windows upgrade, eerdere windowsinstallaties &windowsupgradelogfiles.
- Ververs de Windows Experience Index. Combineer [Windowstoets+Pause] ->klik Systeemverhouding is niet beschikbaar
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.