Stormbreaker
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 16 nov 2009
Computer was prima Modag maar zoals je ziet bemoeid Sander zich er nu weer mee en wordt alles weer AMD.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
So I will tell you what I do: Buy most components top of the line (motherboard, CPU,PSU are the most important)
Then I buy decent ram (but you can always buy more since it's cheap so this isn't that important) same with Hard drives.
Now you buy a medium range GPU because it can max out any game, play them on 60FPS and more, and when the technology gets old in 3 years you didnt waste too much money and wont be depressed. You will be like oh I am just upgrading my phone (because most of us upgrade every 2 years) it's the same with PC's you upgrade the GPU every 3 years, you don't have to but to still be able to play on high or ultra you will, if you are happy with medium-low you can hold out for even 4-5 years maybe...
@sander "(De 290X gaat ruim de GTX titan voorbij)" uit welke bron haal jij dit?
de 290x is gamaakt als tegenstander van de gtx 780 en niet van de titan, en hangt dan ook om de performance van de gtx 780 heen
echter in bf3 is er inderdaad een benchmark waarbij de 290x (in uber mode alleen) de titan inhaalt, echter is dit al ver boven de 100 fps en zonder 120hz scherm ga je dat niet eens gebruiken
BRON: http://www.youtube.com/watch?v=n5y4hlnRnmo --->(hardware.info/tv)
maar als het 110 euro scheelt voor dat verschil in benchmarks is het net wat je ervoor over hebt...
over de processor kun je nog wel eens gelijk hebben en heb ik geen commentaar over
@Stormbreaker zeker te zien dat hij een AMD fanboy is![]()
Goedemorgen,
Oke , Maar weet dat een I7 niet nodig is om te gamen wel als je video gaat renderen etc. maar de insteek is volgens mij gamen en ja qua videokaart die wordt het meest gebruikt bij gamen en daar gaat het hard mee dus zou ik wel voor de r9 290x (of eventueel de zonder de x) lees deze maar eens.
Hu? Sorry! denk dat er iets fout is gegaan :shocked:
Ik heb de 290 even goed bekeken, en heb begrepen dat de 290 zijn beschikbaarheid beperkt zal zijn.
Ook ontbreken Uber en quite mode. Ik weet niet hoe nadelig dit is, maar ik ben wel bereid wat meer geld neer te leggen ookal is het alleen voor de zekerheid. (ietsjes boven mn budget kan niet zoveel kwaad. ) en stel ik zou toch ooit nog eens een 2é 290(x) er bij willen, word dit lastig als de 290 niet meer beschikbaar is.
En de link die je me gaf was MSI, eigenlijk heb ik voorkeur bij Asus. kon geen 290 versie van Asus vinden![]()
BF4 heb ik alwat de release date is dacht ik van BF4.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.