Sinds Battlefield 4 uit is heb ik spontaan behoefte aan een nieuwe desktop. Ik heb nu alleen een laptop en die gaat zoiets nooit draaien. Ik vraag aan jullie hulp bij het samenstellen van een computer (of misschien is er een standaardPC die het prima kan draaien.)
Het hoeft voor mij niet allemaal op ultra-settings, als ik maar zonder lag een online op medium/high settings kan spelen.
Budget
Ik denk aan €750
Onderdelen
Ik heb al een beeldscherm, geen fantastische, maar voor nu prima (alleen VGA). Ook heb ik een muis. Speakers zijn niet meteen nodig, ik gebruik headphones.
Hoofddoel van de pc
Ik wil games als Battlefield 4, FIFA 14 enzovoort goed kunnen draaien. Hoeft niet ultra, maar minstens op medium/high settings zonder lag.
Hiernaast maak ik af en toe opnames van bandrepetities (van mengpaneel draadje naar PC). Maar dit is niet het hoofddoel.
Verder gewoon office-****.
Welke software/games
Zoals genoemd; Battlefield 4, FIFA 14 e.d.
Overklokken?
Ik zag dat sommige webshops dat doen, nog binnen de garantie. Dan wel, anders niet. Ik wil garantie behouden.
Verdere eisen
Eventueel wifi, maar bedraad internet is ook prima.
Ik wil trouwens wel optie tot uitbreiden/upgraden hebben, dus een goed moederbord daarvoor
Randapparatuur:
Optioneel speakers
Waarschijnlijk toetsenbord (maar mss heb ik nog eentje liggen)
Software
Windows 7 of 8
Huidige beeldscherm
1280x1024, maar ik wil wel de optie om naar een HD scherm met HDMI aansluiting te gaan, 1080p
Assembleren
Graag door de winkel
Besturingssysteem installeren
met een CD'tje red ik me zelf ook wel.
Bedankt alvast!!
Het hoeft voor mij niet allemaal op ultra-settings, als ik maar zonder lag een online op medium/high settings kan spelen.
Budget
Ik denk aan €750
Onderdelen
Ik heb al een beeldscherm, geen fantastische, maar voor nu prima (alleen VGA). Ook heb ik een muis. Speakers zijn niet meteen nodig, ik gebruik headphones.
Hoofddoel van de pc
Ik wil games als Battlefield 4, FIFA 14 enzovoort goed kunnen draaien. Hoeft niet ultra, maar minstens op medium/high settings zonder lag.
Hiernaast maak ik af en toe opnames van bandrepetities (van mengpaneel draadje naar PC). Maar dit is niet het hoofddoel.
Verder gewoon office-****.
Welke software/games
Zoals genoemd; Battlefield 4, FIFA 14 e.d.
Overklokken?
Ik zag dat sommige webshops dat doen, nog binnen de garantie. Dan wel, anders niet. Ik wil garantie behouden.
Verdere eisen
Eventueel wifi, maar bedraad internet is ook prima.
Ik wil trouwens wel optie tot uitbreiden/upgraden hebben, dus een goed moederbord daarvoor
Randapparatuur:
Optioneel speakers
Waarschijnlijk toetsenbord (maar mss heb ik nog eentje liggen)
Software
Windows 7 of 8
Huidige beeldscherm
1280x1024, maar ik wil wel de optie om naar een HD scherm met HDMI aansluiting te gaan, 1080p
Assembleren
Graag door de winkel
Besturingssysteem installeren
met een CD'tje red ik me zelf ook wel.
Bedankt alvast!!
Laatst bewerkt: