SherinBloemendaal
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2013
de firmware update werkt niet

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je een plaatje laten zien van wat je wel ziet?ja het problem is andre@home dat dat kopje er NIET staat
[...]
Druk vervolgens op de toetscombinatie CTRL+SHIFT+S om de stylesheets uit te zetten (screenshot 4).
Scroll wat naar beneden totdat je bij het kopje LAN Settings terecht komt. Hier zie je 7 tekstvakken naast elkaar (screenshot 5).
In de eerste 4 vakken staat het IP adres, deze kun je nu wijzigen in het ipadres naar jouw keuze. (Bijvoorbeeld 192 168 2 253)
In het laatste tekstvak staat een 1. Wil je de DHCP server van de modem uitschakelen vul hier dan een 0 in (zie screenshot 2).
ls je het IP-adres hebt aangepast moet je ervoor zorgen dat de DHCP pool ook klopt: de eerste 3 velden dienen hetzelfde te zijn als het ipadres van de modem en het ipadres van de modem mag niet in de DHCP pool voorkomen. (In mijn geval: 192.168.2.1 als start-ip en 192.168.2.252 als eind ip.) (screenshot 6)
Screenshot 4 Screenshot 5 Screenshot 6
Scroll vervolgens helemaal naar beneden en druk op Apply (screenshot 7).
ik heb nu de wegpage : http://192.168.2.254/lan_main.stm gevonden
als ik dan hidden doe zie ik allemaal vakjes!
screenshot:
Bekijk bijlage 200591
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.