Free audio converter probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolliepop

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Beste mensen,

Ik heb een programma gedownload genaamd "Free audio converter" van DVDvideosoft. Ik gebruik meerdere programma's hiervan (youtube downloader, youtube to mp3) en deze werken perfect.
Het probleem met de audio converter is, ik heb 250 nummers die ik wil converten (van 128Kbit naar 320Kbit/s). Maar wat er dan gebeurt is, hij zet de eerste twee nummers bovenaan de lijst om, en hij stopt dan.

Ik heb al een herinstallatie geprobeerd maar het helpt niet.
Wat nu?

Dan gebruik ik deze voorlopig, echter werkt DVDvideosoft wel iets beter voor mij (je hebt één programma waarmee je kunt selecteren welke converter je wilt). Is het huidige probleem nog op te lossen?

Je kan ook Freemake Video Converter gebruiken als je alle opties wilt hebben.
Of wat bedoel je met selecteren welke je wilt converten? Je wilt ze niet allemaal converten of bedoel je dat je er meer mee kunt dan alleen audio converten.

Beide programma's doen wat ik wil, alleen ik heb een lijst van zo'n 250 nummers van 128Kbit/s. Die wil ik omzetten naar 320Kbit/s.
Met DVDvideosoft gaat het iets handiger omdat ik een programma heb (een soort menu) met 20 van zulke programma's (youtube downloader, video converter, audio converter e.d).

Met Freemake gaat het ook prima alleen is het dan een apart programma (wat niet zo heel erg is).
DVDvideosoft doet het, alleen als ik een lijst van 250 nummers wil omzetten zet hij de bovenste twee om en krijg ik de melding dat alles geconverteerd is (wat niet zo is).

ik heb een lijst van zo'n 250 nummers van 128Kbit/s. Die wil ik omzetten naar 320Kbit/s.

Ik weet niet waarom je dit wil maar in (audio) kwaliteit zin heeft dit geen enkel nut.
In de 128Kbs is data al weg, converteren naar 320Kbs zal geen data er bij kunnen verzinnen...
(Hooguit een hoop nullen om bestanden groter te maken)
MP3 is lossy.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet waarom je dit wil maar in (audio) kwaliteit zin heeft dit geen enkel nut.
In de 128Kbs is data al weg, converteren naar 320Kbs zal geen data er bij kunnen verzinnen...
(Hooguit een hoop nullen om bestanden groter te maken)
MP3 is lossy.

Voor schoolfeesten hebben we muziek nodig, die download ik van youtube. 128Kbit/s is te weinig, de kwaliteit is dan slecht. Als je 't converteert naar 320Kbit/s klinkt het wel gewoon normaal. Ik heb geen idee waarom dit zo is, het is zo. Ik snap wat je bedoelt, Als je bijv. een 480P filmpje naar 1080P rendert is hij wel in 1080P, maar de kwaliteit is 480P.

Ik snap wat je bedoelt, Als je bijv. een 480P filmpje naar 1080P rendert is hij wel in 1080P, maar de kwaliteit is 480P.
Tja, en dat geld dus ook voor MP3 van 128kbs naar 320Kbs.
Als je 't converteert naar 320Kbit/s klinkt het wel gewoon normaal. Ik heb geen idee waarom dit zo is, het is zo.
Ok. :shocked:

Wellicht dat de afspeler "iets" met het geluid doet zodat jij dit als "beter" ervaart.
Maar de kwaliteit (hoeveelheid informatie om geluid zo goed mogelijk weer te geven) is onveranderd.

Aan de ander kant zeg ik, als jij 'denkt' dat het beter klinkt, gewoon doen...

Laatst bewerkt:
Nope, gewoon via een DJ set naar versterkers naar boxen, er wordt niets verandert. Toch is het zo (geluid is niet normaal slecht op 128Kbit/s).
Is mijn probleem nog op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan