Laptop heeft rare kleuren en strepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ibriboy

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Ik heb een Packard Bell Easynote SB89 laptop en die vertoont rare kleuren, strepen en heeft het beeld in tweeën gedeeld. Ik heb dit probleem een paar weken geleden ook gehad en had dat tot vandaag opgelost. Ik had toen de nieuwste divers voor me videokaart geinstalleerd, laptop open geschroefd en de gpu warm gemaakt met een feun (had ik op youtube gezien). Dat bleek niet te werken, maar toen ik wat rommelde met de draadjes die in een connector met 2 rijen zitten die naast de fan zaten startte de laptop op met normaal beeld. Ik had de laptop ook helemaal stofvrij gemaakt en de laptop was weer zo goed als nieuw. Dit alles heb ik weer geprobeerd zonder resultaat.

Wat moet ik doen om me laptop te maken?

Hallo

Geeft deze laptop wel korrekte beeldweergave op een extern scherm , of niet ???

" laptop open geschroefd en de gpu warm gemaakt met een feun (had ik op youtube gezien)"

Indien je met "feun" een haardroger bedoelt , kan dit nooit geen deftige/definitieve oplossing geven , als dit al mocht werken....

De t° is immers veel te laag.

Hier :

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/842299-Laptop-valt-steeds-uit

Staat wat er eerder met deze laptop is gebeurt ....

Peter

Hallo

Geeft deze laptop wel korrekte beeldweergave op een extern scherm , of niet ???

Kan ik niet testen.

" laptop open geschroefd en de gpu warm gemaakt met een feun (had ik op youtube gezien)"

Indien je met "feun" een haardroger bedoelt , kan dit nooit geen deftige/definitieve oplossing geven , als dit al mocht werken....

De t° is immers veel te laag.

Hier :

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/842299-Laptop-valt-steeds-uit

Staat wat er eerder met deze laptop is gebeurt ....

Dat is mijn eigen topic

Peter

Hoi,

Daarom kan je ook beter daar even doorgaan dan is er tenminste duidelijkheid deze gaat op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan