• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Topic verwijderen aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het gelezen en de topic verwijderd. !!

Laatst aangepast door Roeland035 : Vandaag om 09:45 Reden: Kwam op de oplossing toen ik mijn vraag aan lezen was.

En nu weten de lezers niet wat de vraag EN de oplossing is!! Lekker handig dit!

En nu weten de lezers niet wat de vraag EN de oplossing is!! Lekker handig dit!

Dan kan ik net zo goed al mijn bevindingen met alles wat ik zoal doe in VBA posten op dit forum ;)

Dan wordt het meer een forum voor tutorials dan vragen imo :P

Je zit toch niet op een forum om een vraag te stellen en om deze daarna weer te verwijderen nadat je de oplossing hebt?
Dan kan niemand er toch geen touw meer aan vastknopen!

Je had gewoon je vraag kunnen laten staan en daaronder de oplossing neer kunnen zetten.
Hebben anderen er ook nog wat aan!

Heb het gelezen en de topic verwijderd. !!

Dan kan ik net zo goed al mijn bevindingen met alles wat ik zoal doe in VBA posten op dit forum ;)

Dan wordt het meer een forum voor tutorials dan vragen imo :P

En toch is dat wel de bedoeling eigenlijk :) Op deze manier hoeft dezelfde vraag niet steeds gesteld worden maar kan een nieuwe gebruiker die hem zoekt het antwoord in een oud topic vinden :)

@cobbe, in uw bericht staat ik heb het topic verwijderd. Hierover heb ik een melding gekregen aangezien een normale gebruiker geen topics kan verwijderen. (melding van een ander lid). Ik neem aan dat u "bericht" bedoelde :) Het kan zo wat verwarring opleveren.

Je zit toch niet op een forum om een vraag te stellen en om deze daarna weer te verwijderen nadat je de oplossing hebt?
Dan kan niemand er toch geen touw meer aan vastknopen!

Je had gewoon je vraag kunnen laten staan en daaronder de oplossing neer kunnen zetten.
Hebben anderen er ook nog wat aan!

Ik snap de instelling hiervan, maar het was niet relevant geweest voor mijn "vraag". Er was namelijk niks moeilijks aan en er viel niks aan te leren, simpelweg een typefout. :)

Uitleg: topic-inhoud verwijderd uit mijn privaat geheugen . :)
Bedankt voor de opheldering ! Zal de desbetreffende gebruiker ook fijn vinden :)

Ik snap de instelling hiervan, maar het was niet relevant geweest voor mijn "vraag". Er was namelijk niks moeilijks aan en er viel niks aan te leren, simpelweg een typefout. :)
Kan ik me voortsellen, juist om zo'n discussie te voorkomen zou ik het zelf al laten staan :)

Anyways. Het probleem is opgelost en daar gaat het om! Ik sluit bij deze ook de vraag gelijk om zo verdere discussie te ontmoedigen :)

Fijne dag allemaal ! :thumb: (nog even dan weekend !)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan