Roeland035
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mrt 2015
- Gelieve te verwijderen -
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Laatst aangepast door Roeland035 : Vandaag om 09:45 Reden: Kwam op de oplossing toen ik mijn vraag aan lezen was.
En nu weten de lezers niet wat de vraag EN de oplossing is!! Lekker handig dit!
Heb het gelezen en de topic verwijderd. !!
Dan kan ik net zo goed al mijn bevindingen met alles wat ik zoal doe in VBA posten op dit forum
Dan wordt het meer een forum voor tutorials dan vragen imo![]()
Heb het gelezen en de topic verwijderd. !!
Je zit toch niet op een forum om een vraag te stellen en om deze daarna weer te verwijderen nadat je de oplossing hebt?
Dan kan niemand er toch geen touw meer aan vastknopen!
Je had gewoon je vraag kunnen laten staan en daaronder de oplossing neer kunnen zetten.
Hebben anderen er ook nog wat aan!
Bedankt voor de opheldering ! Zal de desbetreffende gebruiker ook fijn vindenUitleg: topic-inhoud verwijderd uit mijn privaat geheugen .![]()
Kan ik me voortsellen, juist om zo'n discussie te voorkomen zou ik het zelf al laten staanIk snap de instelling hiervan, maar het was niet relevant geweest voor mijn "vraag". Er was namelijk niks moeilijks aan en er viel niks aan te leren, simpelweg een typefout.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.