hoe kan ik windows 7 professional omzetten van engels naar nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony68

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2014
ik heb het zelfde probleem.
ik wil graag legale windows 7 pro downloaden, ik heb zelf een aantal productkeys die nog niet gebruikt zijn. Hoe kan ik aan een download komen en deze op een usb stick zetten.

De Key is niet illegaal. Ik heb een aantal mircosoft stickers (certificaten) wat vanaf Acer computers komen, met een productcode er op. Echter zijn deze nooit gebruikt omdat de computers uit een professionele omgeving komen en altijd op windows xp gedraaid hebben.

En de download kan niet legaal of illegaal zijn, de key wel.
Heb het niet over de key's die jij hebt.

Overigens zijn het dan oem key's, daarvoor zul je of bij de maker van het notebook/pc moeten zijn voor een kopie, een torrent zoeken of de oplossing van de topicstarter gebruiken.

Het is mij uiteindelijk gelukt, helaas niet via de officiele site van microsoft, hier kreeg ik een melding dat de licentie al in gebruik is. Via een andere site is mij dit wel gelukt, alleen moest ik inbellen bij microsoft en hier de licentie activeren. Het is een engels talige windows 7 professional. Ik weet niet of bij het updaten een dutch languace pakket zit, zoals bij windows ultimate. Zo niet, hoe kan ik deze dan in het nederlands zetten ipv in het engels?

Via een andere site is mij dit wel gelukt, alleen moest ik inbellen bij microsoft en hier de licentie activeren. hoe kan ik deze dan in het nederlands zetten ipv in het engels?
Welke andere site? Het is wel aardig om dit te delen...

hoe kan ik deze dan in het nederlands zetten ipv in het engels?
Gebruik Vistalizator.

ik weet niet meer precies welke site dit was, mijn buurman had mij hierbij geholpen.

Wat betreft:Vistalizator, ik heb gelezen dat als je de taal hiermee omzet, je problemen kan krijgen met je windows licentie, dat deze wordt ingetrokken.

Graag zou ik willen weten hoe ik windows 7 professional om kan zetten van Engels naar Nederlands, zonder dat dit van invloed is op mijn windows 7 licentie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer vistalizator

Zojust Vistalizator geinstalleerd, echter zonder succes. Is er nog een andere mogelijkheid om engels om te zetten naar nederlands

Dank je Lange Pier, ik zal hem morgen gelijk uitproberen.:D

Update: Ik heb je vragen uit het gekaapte topic naar je nieuwe topic verplaatst en deze weer toegankelijk gemaakt.
Gisternacht had ik daar even geen tijd voor.
Succes verder met je vraag en maak een volgende keer een eigen topic aan a.u.b.
:thumb:

Laatst bewerkt:
Mijn excuses, en dank je voor het toegankelijk maken van mijn vraag. Ik zal in het vervolg een eigen topic aanmaken. :o

Geen moeite hoor, het is alleen vervelend voor de andere reageerders en niet leuk voor de topic starter. ;)

De link van Lange Pier werkt uitstekend, zelf voor een leek, als ik. Het ging niet in een keer goed, maar stap voor stap ben ik er uit gekomen, en heb ik de windows 7 Professional overgezet naar het Nederlands.:thumb::d

Nou heb ik een vraag, nou probeer ik op een andere computer ook mijn windows 7 prof. over te zetten van engels naar nederlands. Maar ik krijg een error. diverse keren het comando ingegeven maar ik krijg een foutmelding, de vorige keer is het mij wel gelukt, hou kan dit?
Ik heb echter naar instalering en activatie, nog niet mijn windows update laten updaten.cmd.jpg

inmiddels na windows update kon ik hem overzetten van engels naar nederlands

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan