Windows 7 updates foutmelding: 80073701

Status
Niet open voor verdere reacties.

corrie61

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2012
Als ik een update wil installeren, krijg ik steeds een fourmelding: 80073701. Wie kan mij helpen? Ik heb windows 7 home premium. Bij voorbaat dank !

Download
55d03efd22fb7-854e3853bb4ee61e-16x16.png
SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SFCFix.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens opent er een opdrchtregel, klik hier op een willekeurige toets b.v. de spatiebalk om door te gaan.
  • Volg nu de verdere instructies zoals deze in de vervolgschermen worden weergegeven.
  • Wanneer de tool gereed is opent er een logbestand in kladblok, en wordt tevens als SFCFix.txt op het bureaublad opgeslagen.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.

lukt niet

Ik heb nu de snelkoppeling van het tekstbestand op het bureaublad staan, wat moet ik nu doen? Ik kom niet verder met de info die ik gekregen heb.

Er staat bij elke instructie precies wat je moet doen.
Wat is er niet duidelijk aan?

plakken

Op een gegeven moment moet ik een link kopiëren, maar waar moet ik die plakken? Het is misschien allemaal te hoog gegrepen voor mij. Ik heb volgens mij dit service Pack nodig als ik windows 10 wil installeren, daarom wil ik van die foutmelding af. Dit is een voorwaarde. Gr. Corrie !

Laatst bewerkt door een moderator:
foutmelding

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Ik krijg Service Pack 1 niet binnen, steeds de foutmelding: 80073701. Wie kan mij helpen? Gr. Corrie !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan