Pc nog voldoende ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga eens informeren voor die eerste. Hier kan je zelfs al zwaardere games mee spelen lijkt me.

Wat is 'zwaar'? (Retorisch bedoeld) De kaart is in 2008 in de markt gezet, dus het is geen 'geweldenaar' (meer).
Ik vind de verkoper een vlotte 'prater'. Ik schrijf met opzet niet 'glad' want dat zou een negatieve lading hebben en dat kan ik hiervandaan nimmer beoordelen.
Check iig. goed zijn betrouwbaarheid.

Hoe kan je tegenwoordig nog kijken of iemand betrouwbaar is hé ?

Da's idd. lastig, maar zoeken (Googlen) op naam, telefoonnummer (?), al dan niet in combinatie met verkoopsites, kunnen mogelijk nog ervaringen rondom deze verkoper opleveren. Verder is het jouw 'gevoel' dat leidend zal moeten zijn of je wel of niet met hem in zee gaat.

Da's idd. lastig, maar zoeken (Googlen) op naam, telefoonnummer (?), al dan niet in combinatie met verkoopsites, kunnen mogelijk nog ervaringen rondom deze verkoper opleveren. Verder is het jouw 'gevoel' dat leidend zal moeten zijn of je wel of niet met hem in zee gaat.

Denk dat het een pc handelaar is.
http://www.kapaza.be/nl/desktops/hp-i7-860-8x2-80ghz-6gb-60gbssd-1-5tb-usb3-0-win10-105241625.htm
http://www.kapaza.be/nl/desktops/medion-i7-860-8x2-80gz-8gb-60gbssd-500gb-1gbvid-105240931.htm

Laatst bewerkt:
Denk dat hij meeleest want al zijn pc's zijn plots verdwenen.

Dat zou kunnen betekenen dat mijn voorgevoel dat 't te mooi was om waar te zijn, bewaarheid is geworden :d

Laatst bewerkt:
Die Windows 10 stickertjes zijn blijkbaar een handelsmerk van deze verkoper want hij maakt ze zelf in blauw en rood....:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Zonder of met Windows? Indien mét Windows lijkt het mij ook een leuke machine.

Nu ben ik ietwat 'verdrietig'........................ het is jouw vraag / topic en dan vergeet je ("belangrijke") informatie die je eerder hebt gekregen? Zie de link in bericht 12. Daar vind je het antwoord op de status van de videokaart.

Hier wat info over de processor.

Mooie pc lijkt me en zeker wat betreft de componenten.
Ik heb een bod van €250 gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan