Pc nog voldoende ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een AMD-systeem is het veel te duur...het is een Fx 8320, geen 8350...
Deze presteert ongeveer 20% minder als de i7 3770 waarmee hij vergeleken wordt maar verbruikt behoorlik wat meer..
Persoonlijk vind ik dit systeem geen hoogvlieger, tenminste, voor deze prijs...als het € 300 was, was het de overweging waard.

Hele mooie specificaties.
Wat ik er van vind? Misschien ietsje te mooi om waar te zijn?

Ik heb even wat losse nieuwprijzen opgezocht :
videokaart : 350
SSD's : 2 x 110 = 220
processor : 340
monitor : 550

Nieuwprijs voor bovenstaande componenten : 1160,--.

Dan hebben we het nog niet over de muis, speakers, moederbord , case, DVD brander, toetsenbord etc. gehad......

Als de machine goed werkt, dan heb je wel een leuke computer.

Factuur zit erbij en dan kom je op +- €1840

Ik vraag me wel af wat zo een voeding verbruikt bij lichte belasting ?

Laatst bewerkt:
Niet bijzonder veel.

Als de machine +1800 kostte, dan kun je je afvragen waarom 66% van de prijs af is. Leeftijd?

Laatst bewerkt:
Geheugen wat er in zit ( 2133 ) is onzin, de i7-4790K ondersteunt max. 1600 ( bron ).
Verder niks mis mee lijkt het...:thumb:

Net contact gehad met de verkoper, hij is nog niet verkocht en er is ook nog garantie op.

Verkoper blijkt nu in Den Helder te wonen.
Lijkt allemaal te mooi om waar te zijn.

Begrijp ik niet echt? Jij hebt linkjes geplaatst, eindigende op .be Daaruit leid ik af dat je in België woont?

Ik woon in Belgie en de verkoper woonde 3 weken geleden ook nog in Belgie maar nu in Den Helder.
Omdat hij de pc in Belgie gekocht heeft wou hij deze dan ook in Belgie verkopen.
Wanneer ik het factuur vroeg stond er geen naam van de winkel op en zei hij me dat hij de pc online heeft gekocht.
Hij wil de pc wel opsturen of ik kan hem gaan afhalen.

1 ding is zeker, -even los van wijze van verpakken en de controle die je niet hebt op de goede werking van het systeem-, maar het geheel op laten sturen is altijd véél voordeliger dan de brandstofkosten........... :D

Ik heb gevraagd om het pakket onder rembours op te sturen, we zullen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan