Brainstorm
Verenigingslid
- Lid geworden
- 11 jun 2008
- Berichten
- 172
Beste lezer van dit bericht,
Ik werkte altijd prettig onder Windows 8. Mijn computerreperateur heeft mij overgehaald over te stappen naar Windows 10. Zo gezegd zo gedaan.
Nu werkt mijn CanoScan 8800F niet meer optimaal. Net alsof ik nu werk met een uitgeklede software.
In het begin was het werkbereik voldoende, maar heel traag. Alleen als ik negatieven wil scannen komt er niets van terecht.
Wie weet raad.
M.vr.groet,
Harry
Ik werkte altijd prettig onder Windows 8. Mijn computerreperateur heeft mij overgehaald over te stappen naar Windows 10. Zo gezegd zo gedaan.
Nu werkt mijn CanoScan 8800F niet meer optimaal. Net alsof ik nu werk met een uitgeklede software.
In het begin was het werkbereik voldoende, maar heel traag. Alleen als ik negatieven wil scannen komt er niets van terecht.
Wie weet raad.
M.vr.groet,
Harry