Comptabiliteit CanoScan 8800F onder Windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainstorm

Verenigingslid
Lid geworden
11 jun 2008
Berichten
159
Beste lezer van dit bericht,
Ik werkte altijd prettig onder Windows 8. Mijn computerreperateur heeft mij overgehaald over te stappen naar Windows 10. Zo gezegd zo gedaan.
Nu werkt mijn CanoScan 8800F niet meer optimaal. Net alsof ik nu werk met een uitgeklede software.
In het begin was het werkbereik voldoende, maar heel traag. Alleen als ik negatieven wil scannen komt er niets van terecht.
Wie weet raad.

M.vr.groet,
Harry
 
Beste,
Ik heb de download van 8.1 64 uitgevoerd.
Ik kom een heel eind maar als laatste opdracht "Vervolgens kunt u . . . downloaden door dubbelclick op het gedownloade bestand"
Als ik de verkenner Download bekijk staat er van alles. Hoe weet ik wat wat is.
De laatste in de rij: wlsetup-web.

Het zal wel heel eenvoudig zijn, maar op dit gebied ben ik een leek.

Hartelijke groet,
Harry
 
Dat is Windows Live Essentials. Probeer het met de rechtermuisknop. Je mag proberen [FONT=&quot]de installatie te starten met administrator rechten: [/FONT]Rechter[FONT=&quot]muisknop op het installatiebestand en kies voor [/FONT]Als Administrator Uitvoeren[FONT=&quot].[/FONT]
 
8800F Scanner Driver Ver. 13.0.5 (Windows 8.1 x64/8 x64/7 x64/Vista64) 02/08/14 11.33 MB
Die downloaden, dat is een executing file, een .exe, rechtermuisklik erop, eigenschappen kiezen en compatibiliteitsmodus en kiezen voor windows 8.1, dan het bestand dubbelklikken en de vensters volgen en de juiste dingen aanklikken.
 
Beste,e

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest suggestie uit te voeren.
Voorlopig vraag nog even aanhouden.

Met vr. Groet,
Harry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan