Goedemiddag, Ik ben nieuw hier en ben redelijk bekend met Excel/macro's maar VBA niet. Ik hoop dat ik mijn vraag goed omschrijf en dat een van jullie mij kan helpen.
Maandelijks en soms wekelijks ontvang ik een excel bestand met gegevens aangeleverd. Zie bijlage.
Dit bestand moet elke keer worden aangepast naar eenzelfde formaat.
De sortering moet op datum
Na iedere dag moet er een lege regel toegevoegd worden
Voor kolom C en D moet in plaats van de dag, de tijd worden weergeven.
En er moet een extra kolom toegevoegd worden met als titel opmerking
Hoe kan ik dit het simpelst aanpakken. Dit moet overigens gedaan kunnen worden door alle gebruikers binnen het bedrijf.Bekijk bijlage test.xls
Maandelijks en soms wekelijks ontvang ik een excel bestand met gegevens aangeleverd. Zie bijlage.
Dit bestand moet elke keer worden aangepast naar eenzelfde formaat.
De sortering moet op datum
Na iedere dag moet er een lege regel toegevoegd worden
Voor kolom C en D moet in plaats van de dag, de tijd worden weergeven.
En er moet een extra kolom toegevoegd worden met als titel opmerking
Hoe kan ik dit het simpelst aanpakken. Dit moet overigens gedaan kunnen worden door alle gebruikers binnen het bedrijf.Bekijk bijlage test.xls