Windows 10 terug naar fabrieksinstellingen / schone installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

robink1982

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2013
Beste helpmij leden.

Ik heb dit jaar een laptop gekocht bij de media markt een Medion.

Deze laptop heb ik voor geinstalleerd gekocht, zodat je er thuis gelijk mee aan de slag kunt.

Nu een tijd verder wil ik graag mijn laptop een schone installatie geven ( inclusief format ssd schijf) en terug naar fabriekinstellingen.

Ik heb alle manier al geprobeerd maar krijg bij alles een foutmelding.

via het configuratiescherm en dan systeemherstel , dan loopt het hele proces van de installatie en krijg ik uiteindelijk de melding " er is iets misgegaan er iets niet gewijzigd " ik kan dan alleen maar annuleren kiezen en dan start mijn laptop weer op maar er is niks veranderd.

ook heb ik via de originele website van windows het officele hulpprogramma gedownload en geprobeerd begint netjes....maar na een tijd krijg ik ook de volgende melding: "er is een probleem met het uitvoeren van dit hulpprogramma" 'het is niet duidelijk wat er is gebeurd, maar dit hulpprogramma kan niet op uw pc worden uitgevoerd. Als u problemen blijft ondervinden, geeft u de foutcode door aan de klantenondersteuning.

Foutcode: 0x80070003 - 0A001B

Kunnen jullie mij helpen want ik weet niet meer wat ik kan doen. en wil graag weer een goed werkende laptop.

Met vriendelijke groet Robin.

Je zou dit ook nog kunnen proberen. Werk dat ook niet dan bovenstaande oplossing. Houd wel je OEM key bij de hand, want een schone installatie zal om een key vragen.

Nee, er heeft al Win 10 op gedraaid dus key is niet nodig.
Activatie wordt automatisch gedaan aan de hand van de "digitale vingerafdruk" van het systeem die op de MS servers staat.
er moet dan wèl sprake zijn van een werkende internetverbinding.

Je zou dit ook nog kunnen proberen. Werk dat ook niet dan bovenstaande oplossing. Houd wel je OEM key bij de hand, want een schone installatie zal om een key vragen.

dit werkt ook niet krijg ik ook de zelfde meldingen als ik wat in al aangaf...

kan het zijn omdat de pc voorgeinstalleerd is? wat als ik een andere ssd schijf erin zou doen maarja hoe kom ik dan weer aan w10

Als je eens verteld wàt je precies gedaan hebt met dat hulp-programma..?
Het is de bedoeling dat je daarmee een usb-stick of dvd maakt, je start daar de pc van op.
Als de installatie dan start krijg je de keuze wat je wilt doen: herstellen, resetten of je kiest voor een schone installatie.

Het feit dat de pc voorgeïnstalleerd was heeft er niets mee te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan