Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
En er is geen komma te zien in je voorbeeld.
De ene keer zeg je dat je 12.5 wil optellen, de andere keer 0.0125 en in je plaatjes zien we je 125 optellen.144.0000 + 12.5 = 144.012.5 Die laatste komma vervalt.
40 reacties en nog steeds niet willen verstaan...
Ten eerste, er bestaan geen getallen voor en na de komma.
Ten tweede, er bestaan geen getallen met meer dan één komma:
De ene keer zeg je dat je 12.5 wil optellen, de andere keer 0.0125 en in je plaatjes zien we je 125 optellen.
En je manuele optelling uit #21 klopt ook al niet.
Zie bijgaand voorbeeld. Om verder te tellen niets doen behalve de onderste cel verder kopiëren.
Edit: ondertussen nog wat extra reacties, zie ik. Misschien heeft TS ondertussen toch het licht gezien...
Volgens mij zit je nog altijd in de knoop met die decimale punt : volgens mij geef je helemaal géén 0,0125 bij maar geef je 0.0125 in op een systeem waar het decimaal teken als een comma gedefinieerd staat (standaard in Europa) of iets van die aard !omdat Exel bij gelijk naar 125 springt als 0,0125 ingeef. Exel laat de nullen weg bij mij.
Dat zou kunnen maar stel je dit in Windows in of in Exel? En wat is de formule om dit door te rekenen naar beneden? Dit werkt namelijk niet =A1+0.0125 enter.Volgens mij zit je nog altijd in de knoop met die decimale punt : volgens mij geef je helemaal géén 0,0125 bij maar geef je 0.0125 in op een systeem waar het decimaal teken als een comma gedefinieerd staat (standaard in Europa)
Volgens mij zit je nog altijd in de knoop met die decimale punt : volgens mij geef je helemaal géén 0,0125 bij maar geef je 0.0125 in op een systeem waar het decimaal teken als een comma gedefinieerd staat (standaard in Europa) of iets van die aard !
Kijk ook je nummer formaat na in de cel waar je de input doet ... moet op nummer en 4 decimalen staan om zo iets te kunnen ingeven...
Als de scheidingstekens juist zijn ingesteld (komma als decimaal scheidingsteken) moet je in die formule natuurlijk niet opnieuw met een "." proberen...wat is de formule om dit door te rekenen naar beneden? Dit werkt namelijk niet =A1+0.0125 enter.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.