bruggeling
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2002
Mijn systeem draait onder Windows 10
Ik heb een nieuw Hard disk gekocht van 6 Tb
Ik wil deze schijf als extra schijf gebruiken en ik wil daar 4 partities op maken.
Ik heb de schijf ingebouwd, computer opgestart en Acronis opgestart.
Acronis liet een Basic MBR zien van 5,458 Tb. Ik kon echter maar een Volume creeren van 2 Tb. Ik wil toch partities maken 3 van 1 Tb en het resterende van 2,458 Tb.
Dus ik heb een volume D: aangemaakt van 1 Tb en als NFTS geformatteerd en ik heb een volume E: aangemaakt van 1 Tb en als NFTS geformatteerd.
Ik weet niet of ik er juist aan heb gedaan om de volumes Logical te maken. Ik weet niet of ik ze moet omzetten naar Primary.
Mijn grootste probleem is: hoe kan ik nu de resterende 3,458 Tb toewijzen.
Misschien, dat iemand mij kan helpen?
Ik heb een nieuw Hard disk gekocht van 6 Tb
Ik wil deze schijf als extra schijf gebruiken en ik wil daar 4 partities op maken.
Ik heb de schijf ingebouwd, computer opgestart en Acronis opgestart.
Acronis liet een Basic MBR zien van 5,458 Tb. Ik kon echter maar een Volume creeren van 2 Tb. Ik wil toch partities maken 3 van 1 Tb en het resterende van 2,458 Tb.
Dus ik heb een volume D: aangemaakt van 1 Tb en als NFTS geformatteerd en ik heb een volume E: aangemaakt van 1 Tb en als NFTS geformatteerd.
Ik weet niet of ik er juist aan heb gedaan om de volumes Logical te maken. Ik weet niet of ik ze moet omzetten naar Primary.
Mijn grootste probleem is: hoe kan ik nu de resterende 3,458 Tb toewijzen.
Misschien, dat iemand mij kan helpen?