Beelden van beveiligingscamera Reolink Argus PT in FireFox tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus?? Als je niet leest en ziet, dan snap je het niet, nee. Ik linkte er net nog naar toe.
Ik heb ook gekeken en het lijkt er alleen maar op, dat ik me weer iets nieuws eigen moet gaan maken waarvan ik ook veel dingen weer niet snap, terwijl het er niet op kijkt dat ik daardoor via m'n 'browser' toegang tot m'n camera krijg en dus steeds verder het bos in raak. :(

Ik heb ook gekeken en het lijkt er alleen maar op, dat ik me weer iets nieuws eigen moet gaan maken waarvan ik ook veel dingen weer niet snap, terwijl het er niet op kijkt dat ik daardoor via m'n 'browser' toegang tot m'n camera krijg en dus steeds verder het bos in raak. :(
Het zoekt uit welke poorten open staan op het gekozen IP-adres. Dát wil je juist weten. Dus voer het commando eens uit.

Blijft over om nmap te proberen. Het apparaat anders te resetten.
Ook al een paar keer gedaan, maar zonder verschil.
En anders kan je morgen de support proberen te bellen.
Ha, ha, ha. Dat telefoonnummer is van de groothandel die stelt dat ze niet voor consumenten zijn en e-mailen bleek ook geen zin te hebben (die verwijzen weer naar hun webstek waar je ook weer in een kringetje rond wordt gestuurd. Dit forum is m'n laatste hoop.

Ook al een paar keer gedaan, maar zonder verschil.

Ha, ha, ha. Dat telefoonnummer is van de groothandel die stelt dat ze niet voor consumenten zijn en e-mailen bleek ook geen zin te hebben (die verwijzen weer naar hun webstek waar je ook weer in een kringetje rond wordt gestuurd. Dit forum is m'n laatste hoop.
Wat was de uitvoer van nmap?

Het zoekt uit welke poorten open staan op het gekozen IP-adres. Dát wil je juist weten. Dus voer het commando eens uit.
Helaas was nu het te 'upload'en bestand te groot om te laten zien, dat ik er niets van snap (heb "nmap portscan" gedaan). Grrr, ik wordt hier gek van. Waarom kan ik niet gewoon een bestand hierin slepen?

Upload anders op imgbb.com en geef de link naar de afbeelding.

Wat was de uitvoer van nmap?
Had een "prtscn"-resultaat bij willen sluiten, maar dat bleek niet te kunnen. Kreeg een melding dat dat te groot was.

Upload anders op imgbb.com.
Help, help, help!!! Steeds weer nieuwe dingen waar ik geen raad mee weet en ik dus verder het donkere bos mee in raak.

Upload anders op imgbb.com en geef de link naar de afbeelding.

Relax, sit down, take a coffee.
En probeer daarna opnieuw.
Oke, ik kijk later nog weleens in de hoop dat iemand een oplossing heeft i.p.v. voor mij onduidelijk/onbekende opdrachten.

**buzzer**
Fout! Je moet het even laten bezinken, en daarna nog even naar de gegeven tips kijken.

Met negeren en je hoofd in het zand steken, en op andere reacties wachten bereik je niks.

Die cliënt lijkt mij niet eens verplicht.

Ik zie heel veel berichten. Maar heb je nu al driedubbel gekeken of HTTP en HTTPS wel aan staan in die camera? Handleiding stelt duidelijk dat dit standaard uit staat namelijk.

Durf op dit punt de weddenschap wel aan dat het probleem hier ligt. Hoef je niks voor te leren, enkel via de app de instellingen te bekijken

Oke, ik kijk later nog weleens in de hoop dat iemand een oplossing heeft i.p.v. voor mij onduidelijk/onbekende opdrachten.
Goed, daar ben ik dus weer. Eens kijken of de draad weer op te pakken is.
Allereerst; wanneer ik iets moet doen, is het het handigst om dat dus letterlijk tussen aanhalingstekens te zetten. Dus wanneer ik een commando moet invoeren in m'n LXTerminal "Voer in het terminal-venster "....." in".

**buzzer**
Fout! Je moet het even laten bezinken, en daarna nog even naar de gegeven tips kijken.

Met negeren en je hoofd in het zand steken, en op andere reacties wachten bereik je niks.
Ik heb volgens mij niets genegeerd, maar wel laten blijken, dat ik soms met dingen niets kon omdat ze me niets zeiden. Maar wanneer iemand vraagt hoeveel 1 en 1 is, is het antwoord 2 en niet een verwijzing naar een rekencursus. Dit bedoel ik niet verwijtend, maar om uit te leggen hoe sommige dingen soms overkomen. Voor iemand die iets gewend is of kan, is het natuurlijk ook best lastig omdat iets zo uit te leggen dat een"dommerik" zoals ik het snapt, dat snap ik wel. :)

Maar goed, wat is de uitvoer als je nmap uitvoert met het IP-adres van je camera-systeem?

Je kan het ook kopiëren en plakken als tekst.

Je krijgt dan zoiets:
nmap-scan-terminal-output.webp

Ik heb volgens mij niets genegeerd, maar wel laten blijken, dat ik soms met dingen niets kon omdat ze me niets zeiden. Maar wanneer iemand vraagt hoeveel 1 en 1 is, is het antwoord 2 en niet een verwijzing naar een rekencursus. Dit bedoel ik niet verwijtend, maar om uit te leggen hoe sommige dingen soms overkomen. Voor iemand die iets gewend is of kan, is het natuurlijk ook best lastig omdat iets zo uit te leggen dat een"dommerik" zoals ik het snapt, dat snap ik wel. :)
Soms moet je respecteren dat je ook zelfredzaamheid moet toepassen. Hapklare antwoorden zie je niet vaak op fora.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan