Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Besturingssysteem
- Win11 Prof NL
- Office versie
- Office365
Hallo allemaal,
Ik heb behoefte aan een andere Videokaart, en wel ééntje die de warmte afvoert rechtstreeks buiten de achterkant van de PC-kast. Omdat de 2x ingebouwde NVMe-SSD ondanks hun koellichamen toch nog aan de hete kant worden.
Deze videokaart lijkt me aan de onderkant vrijwel geheel afgesloten, waardoor er geen warmte sporen in de PC-kast gevoerd kunnen worden.
Het is alleen dat ik nogal bang ben voor de kwaliteit van de aangeboden Videokaart
Wat weten en of denken jullie hiervan?
Afbeelding1 zie onderkant, waarvan ik denk dat die vrijgoed is afgesloten
Afbeelding2 Complete Advertentie van AliExpress € 59,12
Met vriendelijke groet
Dukkel
Afbeelding1: Zie vooral de onderkant van de Videokaart (die lijkt me vrij goed afgesloten)

Afbeelding2: De complete Advertentie van AliExpress

Ik heb behoefte aan een andere Videokaart, en wel ééntje die de warmte afvoert rechtstreeks buiten de achterkant van de PC-kast. Omdat de 2x ingebouwde NVMe-SSD ondanks hun koellichamen toch nog aan de hete kant worden.
Deze videokaart lijkt me aan de onderkant vrijwel geheel afgesloten, waardoor er geen warmte sporen in de PC-kast gevoerd kunnen worden.
Het is alleen dat ik nogal bang ben voor de kwaliteit van de aangeboden Videokaart
Wat weten en of denken jullie hiervan?
Afbeelding1 zie onderkant, waarvan ik denk dat die vrijgoed is afgesloten
Afbeelding2 Complete Advertentie van AliExpress € 59,12
Met vriendelijke groet
Dukkel
Afbeelding1: Zie vooral de onderkant van de Videokaart (die lijkt me vrij goed afgesloten)

Afbeelding2: De complete Advertentie van AliExpress