Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Stop eerst de macro.Bedankt voor je advies, maar....
zie schermafdruk, 'verwijzingen' is lichtgrijs dus niet bewerkbaar, wat te doen?
With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(0)
.To = "emailadres"
.Subject = "Onderwerp"
.Body = "begeleidende tekst"
.Attachments.Add Sheets("Blad1").[A1].Value & "\" & Sheets("Blad1").[A2].Value & ".pdf"
.Display 'of gebruik .Send
End With
Plak ik dit ergens tussen de huidige code? Of vervangt dit de hele code?Ik zie zo vaak mailcode voorbijkomen met een reeks onnodige, overbodige variabelen. Gebruik gewoon eens iets als
Ook geen gedoe meer met verwijzingen.Code:With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(0) .To = "emailadres" .Subject = "Onderwerp" .Body = "begeleidende tekst" .Attachments.Add Sheets("Blad1").[A1].Value & "\" & Sheets("Blad1").[A2].Value & ".pdf" .Display 'of gebruik .Send End With
Iemand heeft deze code voor me gemaakt, de bedoeling is dat de in Excel vermelde mailadressen gemaild worden met als bijlage een PDFje uit een bepaalde map.Post je hele code en dan kijken wij er wel eens naar.
Weet je, mijn laptopje is ter ziele gegaan, ik had dus een code gekregen die prima werkte en die probeer ik via Helpmij weer op te zoeken en weer te gebruiken. Maar ik kom zoveel codes tegen dat ik niet meer weet welke de juiste is. Maar wat de bedoeling is heb ik beschreven. Kun je mij hiermee helpen?Dit is een totaal andere code dan degene je laat zien in Post#1 en #3.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.