QuinaChristophe
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2024
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Bij 3punten doe je bvb x 0,00000000003Kijk eens op blad1.
Als je bij wedstrijden een rang moet maken, dan werk je meestal met de gewonnen -, gelijk -, en verloren matchen.
op de pagina scores heb je ook een rangschikking en die staat niet in de goede volgorde naam 19 heeft 34 punten dus die zou moeten hoger in de rangschikking moeten staan evanals speler 20 . de twee extra bladen hebben hier niets te doen ik had deze zelf erbij gezet om mijn rangschikking zelf manueel goed te plaatsen . wat ik ook graag zou hebben is de rangschikking een ander blad heeft en niet op de scores tabblad staat
rangschikkingZie blad RANG
doe ik steeds als ik scores invul maar dit verandert nietsDruk eens op de knop "Maak uitslag".
Range("b26:ac" & [b56].End(xlUp).Row).Sort [c26], xlDescending
Range("b26:ag" & [b56].End(xlUp).Row).Sort [c26], xlDescending
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.