Aanschaf 32'' monitor

Tuut007

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2022
Ben op zoek naar een 32'' oled monitor met een goed scherpe beeldweergave ivm foto en videobewerking.
Maar ik raak een beetje in de war door alle aanbod en weet niet erg goed wat ik nu kiezen moet.
Ik heb dan graag van een kenner met de nodige ervaring het advies voor de beste aankoop?
Budget van max € 1000,00
Alvast bedankt

Zie dat er maar 2 worden aangeboden en een LG kan ik niet echt adviseren.
Ik wel; ik gebruik (weliswaar 27") al jaren LG monitoren voor fotografie doeleinden. Zijn prima, en betaalbaar. En (en dat is minstens zo belangrijk) prima te calibreren.
Wil je topkwaliteit, dan betaal je ook top prijzen. EIzo maakt die, maar zoals gezegd: je betaalt daar ook voor.

Zie dat er maar 2 worden aangeboden en een LG kan ik niet echt adviseren.
Vergelijk, je zie wat meer reviews.

En hoeveel mensen denk je dat zo'n monitor gebruiken en ook hier zitten?
Dank voor het advies, maar ik kan van huis uit niet zien hoeveel mensen zulke monitoren gebruiken. Ik weet wel dat je voor een juiste fotobewerking/video een goed helder scherm nodig bent ook al qua kleurbepaling. Eigenlijk heb ik zelf geen slechte ervaring met LG en heb daar ook mijn 75'' Oled tv van en super scherp en prima kleuren. Maar na wat meer te informeren kreeg ik ipv MSI of LG van iemand het advies om eens te kijken naar een Asus ROG Swift Oled PG32UCDMR die schijnt qua helderheid en kleurverversing toch nog wat beter te zijn dan een MSI.
Bericht automatisch samengevoegd:

Ik wel; ik gebruik (weliswaar 27") al jaren LG monitoren voor fotografie doeleinden. Zijn prima, en betaalbaar. En (en dat is minstens zo belangrijk) prima te calibreren.
Wil je topkwaliteit, dan betaal je ook top prijzen. EIzo maakt die, maar zoals gezegd: je betaalt daar ook voor.
Dank voor je advies

Terug
Bovenaan Onderaan