Robertusje
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2007
Dat zal ik later doen, de HP diagnose heeft niets gevonden. Nu is de HP batterij/stroomadapter controle bezig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal de fabrieksgarantie zijn. In Nederland geldt de wettelijke garantie voor de te verwachten levensduur van het apparaat, afhankelijk van de aanschafprijs (bij een duurdere laptop mag je een langere levensduur verwachten).Zo te zien net buiten de wettelijke garantie.
Dat is vaak het lastige aangezien die wettelijke garantie regel niet bij iedereen bekend is en winkels niet graag meer dan alleen de fabrieksgarantie geven. De garantie moet je ook altijd bij de verkopende partij claimen, de winkel waar het is gekocht. Bij de fabrikant hoef je dus geen extra garantie te verwachten tenzij het direct bij de webshop van de fabrikant zelf is gekocht.zie het maar eens te krijgen
Precies andersom dus.... nadat de officiële garantieperiode is afgelopen, die doorgaans veel korter is dan de te verwachten levensduur, is de verkoper verantwoordelijk. Die heeft dan een ondeugdelijk product verkocht. Zie ook de site van Kassa, die dat regelmatig heeft uitgezocht.Tis 1 jaar via de leverancier en daarna van de maker.
Garantie loopt altijd via de verkopende partij aangezien je daarmee een koopovereenkomst hebt gesloten bij de aankoop van het product. Indien deze failliet zou zijn kan je bij de fabrikant alleen fabrieksgarantie claimen.daarna is de maker verantwoordelijk
En daar heeft, denk ik, iedereen wel ervaring mee. Zo heb ik nog wel een paar apparaten staan die gelijk in het gelid gaan staan als ik "Foto Klein" roep. Waarna er dus niets meer gebeurtIndien deze failliet zou zijn kan je bij de fabrikant alleen fabrieksgarantie claimen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.