Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Onzinverhaal, er worden helemaal geen hetstelpunten op die partitie gemaakt….
Ja, je weet dat Dukkel altijd overal dieper wil induiken. Is ook niets mis mee.Elke week een system backup maken naar een externe schijf en je hebt helemaal geen recovery partitie nodig.
Dit soort partities zie je normaal ook niet, alleen in schijfbeheer, een partitiemanager en/of sommige backup tools. De screenshot hierboven is van macrium reflect. Als je dat soort tools gebruikt zou je behoren te weten wat je doet/ziet.Zijn er eigenlijk geen tweaks die zulke schijven kunnen verbergen? Ik kan me indenken dat zo een rood balkje op een geven moment wel kan ergeren, terwijl je er niks aan kan doen als het een hulp-partitie is. En bovendien boeit zo'n partitie voor jou ook geen ene biet.
Toch ben ik wel benieuwd wat er eigenlijk op staat, met in het hoofd houdend dat het verstandig is om wel van de partitie af te blijven. Dus kan @Dukkel eens wat laten zien? Misschien geeft het wat meer aanknopingspunten.
Misschien moeten we MS maar eens overhalen zodat we per schijf een drempelwaarde kunnen instellen. Heeft iemand het telefoonnummer van Bill?Dank. Goed om te weten, maar ben daar nou ook weer niet direct fan van. Een melding van een bijna volle schijf is wel nuttig.
Maar om nu bij 20TB vrije ruimte op een volume van 200TB te gaan piepen, daar heb ik niks aan. Die instelling van 10% is helaas hardcoded in de software.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.