(vista)world of warcraft crasht van 10sec!!!???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammiesosa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
15
halo heb een vraag je als ik world of warcraft begin te spelen loop ik 10sec en bevriest het beeld na nog zo'n 5 sec stopt het geluid ik snap er niks meer van

specificaties

AMD Phenom(tm) 9750 Quad-core Processor
Ram 4 GB
32 -bits besturingssysteem
NVIDIA GeForce 8400 GS 256 mb

Temparetuur
temp 1 50 gr
temp 2 32 gr
temp 3 22 gr
Core 45gr

alles is up-to-date alle drivers ect.
 
Je computer bevriest?

Dat kan duiden op een te slechte internet verbinding.
Hoeveel MB/s krijg je binnen?

Heb je dit probleem alleen in wow?
 
Je computer bevriest?

Dat kan duiden op een te slechte internet verbinding.
Hoeveel MB/s krijg je binnen?

Heb je dit probleem alleen in wow?

nou daar aan kan het niet liggen (100mb/s) bij battlefield ook maar dan duurt het langer maar precies het zelfde verhaal

bedankt voor de snelle reactie :thumb:
 
Het zou heel goed kunnen zijn dat je videokaart deze spellen niet eens aankan.

Als je wel van die hele simpele spelletjes kunt spelen dan is dit het probleem.

100MB/s lijkt me goed genoeg om alle spellen van de hele wereld te kunnen spelen, hoor.
 
Het zou heel goed kunnen zijn dat je videokaart deze spellen niet eens aankan.

Als je wel van die hele simpele spelletjes kunt spelen dan is dit het probleem.

100MB/s lijkt me goed genoeg om alle spellen van de hele wereld te kunnen spelen, hoor.

lijkt me sterk hoor Systeemeisen: voor world of warcraft
Windows® besturingssysteem:
800 MHz of snellere processor
256 MB of meer RAM-geheugen
GeForce 2 videokaart of beter
3 GB of meer vrije harde-schijfruimte
DirectX® 9.0 of een latere versie

enig idee wat ik nog kan proberen?
 
Ja hoor. Je kan proberen om een andere videokaart in je computer te doen. Als het probleem weg is, dan weet je dat het aan de videokaart ligt.

Dit zal moeilijk gaan als het een laptop is, trouwens.
 
Ja hoor. Je kan proberen om een andere videokaart in je computer te doen. Als het probleem weg is, dan weet je dat het aan de videokaart ligt.

Dit zal moeilijk gaan als het een laptop is, trouwens.

oke zal ik proberen bedankt nogmaals!!!! helemaal top
 
Geen dank, hoor. Als het probleem niet is opgelost gaan we eens kijken of het anders kan. Vergeet niet ook die kaart te updaten!
 
lijkt mij sterk dat het aan de videokaart ligt, aangezien ik hem ook kan spelen op mijn brakke onboard videokaart van mij dell computer van 4 jaar oud;)
 
lijkt mij sterk dat het aan de videokaart ligt, aangezien ik hem ook kan spelen op mijn brakke onboard videokaart van mij dell computer van 4 jaar oud;)

nou hier heb geen videokaart hier liggen maar dat snap je dan toch niet wordt gek hier:S:p
 
Nee, maar ik wil alleen zeggen dat het beschadigd kan zijn. :thumb:
 
Dah, joh, mijn computer had al problemen tijdens de 2e dag, alles kan. Maar laten we verder gaan met dit oplossen.

Kun je eens proberen de drivers te verwijderen van je videokaart en het dan opnieuw proberen? Welk besturingssysteem draai je?
 
Dah, joh, mijn computer had al problemen tijdens de 2e dag, alles kan. Maar laten we verder gaan met dit oplossen.

Kun je eens proberen de drivers te verwijderen van je videokaart en het dan opnieuw proberen? Welk besturingssysteem draai je?

vista home basic
 
Ga naar NetwerkCentrum ; klik links op Netwerkverbindingen beheren, rechtsklik op je kaart van internet die je gebruikt, en kijk of Protocol 6 staat aangevinkt.

DEZE MOET UITSTAAN!

Anders kun je proberen even de drivers te verwijderen en het dan opnieuw te proberen.
 
Je zegt dat je een 100MB/s verbinding hebt, maar het lijkt erop dat dit je LAN verbinding is en niet de snelheid van je internetverbinding....

Bij welke provider zit je en welk account heb je daar? Het zou kunnen zijn dat je een te licht abonnement hebt om online te kunnen gamen...

Je zou ook eens kunnen proberen om de Firewall uit te zetten, msischien dat het dan beter gaat...
 
Laat hem nou maar even doen wat ik zeg, ik heb ervaring met dit probleem.

Wij krijgen 100MB/s via de glasvezelkabel.
 
Ga naar NetwerkCentrum ; klik links op Netwerkverbindingen beheren, rechtsklik op je kaart van internet die je gebruikt, en kijk of Protocol 6 staat aangevinkt.

DEZE MOET UITSTAAN!

Anders kun je proberen even de drivers te verwijderen en het dan opnieuw te proberen.

ja die stond aangevinkt uit gezet
 
En kijk nou eens of je kunt spelen, laat tevens tcp/ip 4 protocol wel aanstaan.
 
Je zegt dat je een 100MB/s verbinding hebt, maar het lijkt erop dat dit je LAN verbinding is en niet de snelheid van je internetverbinding....

Bij welke provider zit je en welk account heb je daar? Het zou kunnen zijn dat je een te licht abonnement hebt om online te kunnen gamen...

Je zou ook eens kunnen proberen om de Firewall uit te zetten, msischien dat het dan beter gaat...

luister nou even ja ik heb een nieuwe pc ja en me internet nooit last van gehad op me oude pc liep die als een trein bedankt voor je reactie maar heb daar niet veel aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan