Windows 7 Trial

Status
Niet open voor verdere reacties.

arniby

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Berichten
97
Hallo,

ik heb WinXP Home.
Op vele sites vond ik dat je Windows Vista voor 120 dagen kon uitproberen.
(dat wou ik niet want op mijn laptop staat vista)
Dan vond ik 120 dagen gratis Windows 7.
Die wou ik, ik werd dan steeds gelinkt naar http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/.
En daar vind ik het echt niet...
als iemand de link vind, wil die persoon dat dan in hyperlink zetten?
dank u alvast

Grtjs,

Arne
 
Het lijkt erop dat die link niet goed is... ik kan er zelf ook niks over vinden.
 
ben je niet in de war met de Windows 7 RC? Die kon je vorig jaar downloaden en 120 dagen gebruiken, maar dat was dus geen release trial versie.
 
Die trial was alleen (officieel) te downloaden als je je als beta-tester had aangemeld.
Je kunt overigens gewoon van iemand een Win 7 DVD lenen en installeren zónder een product-key in te vullen. Je kunt dan Windows 7 minstens 30 dagen uitproberen, en ik geloof dat er zelfs nog trucs zijn om die periode te verlengen tot max. 120 dagen.
Zoek daaromtrent op slmgr -rearm op Google. Natuurlijk dit commando pas uitvoeren zodra het einde van de 30 dagen in beeld komt.

EDIT Ik zie dat timo17 met vergelijkbare informatie is gekomen.

Succes,

Tijs.
 
Met de rearm verander je ook je SID, dus als je 'm in een domein hebt staan daarna even opnieuw in het domein opnemen
 
De Win 7 RC kun je ook al lang niet meer downloaden......
 
Er stond overduidelijk tot maart 2010.
En pas vanaf juni 2010 is het niet meer te downloaden.

Geef eens een linkje waar dat staat dan....


Vanaf 5 mei is Windows 7 RC gratis te downloaden. De testversie van Microsofts nieuwe besturingssysteem is gratis te gebruiken tot maart 2010. Daarna sluit de pc na 2 uur vanzelf af. En na 1 juni 2010 is Windows 7 RC onbruikbaar en dient u te betalen voor de definitieve versie.
 
Zodra de officiele versie er is, is een geen Beta of RC meer te downloaden uiteraard!
 
Vanaf 5 mei is Windows 7 RC gratis te downloaden. De testversie van Microsofts nieuwe besturingssysteem is gratis te gebruiken tot maart 2010. Daarna sluit de pc na 2 uur vanzelf af. En na 1 juni 2010 is Windows 7 RC onbruikbaar en dient u te betalen voor de definitieve versie.

= staat er overduidelijk
 
Er staat toch duidelijk:

gratis TE GEBRUIKEN tot maart 2010

en niet TE DOWNLOADEN!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan