Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo, waarom staat er dan nog een downloadlink???
@Arniby: Waarom doe je niet gewoon wat ik geschreven heb? Dus een volledige versie bij iemand lenen en die zonder cd-key installeren?
Tijs.
Als je een beetje de weg weet op internet, is de normale Win 7 gewoon overal volop te downloaden
+ zou ik dan WinXP kwijt zijn??? -Dat wil ik niet...
- Maar dat is illegaal ( liever veilig )
EN ALS IK XP NIET KWIJT BEN, HEEFT WIN7 BIJNA GEEN RAM/HARDE SCHIJF...
Als je het veilig wilt doen dan zul je toch van iemand een officiële DVD moeten lenen.
En als je XP erop wilt laten, dan zul je (als er nu al geen ruimte meer over is om een aparte partitie te maken voor Win 7) een nieuwe harde schijf moeten kopen en daarop installeren.
Tijs.
@topicstarter: heb je een hotmail of Live adres?
Ik heb een image van Windows 7 voor je gemaakt. Deze wil ik en kan ik alleen niet publiekelijk online zetten.
Greetzz,
Timo
@topicstarter: heb je een hotmail of Live adres?
Ik heb een image van Windows 7 voor je gemaakt. Deze wil ik en kan ik alleen niet publiekelijk online zetten.
Greetzz,
Timo
Niet mailen maar in een geprek of via een FTP server moet dat makkelijk lukken.
Kan hem moeilijk online zetten omdat dat in strijd is met de regels van Helpmij.nl en Microsucks.
Greetzz,
Timo
Moet je mijn adres weten hotmail of live???
Heb je al een mail gestuurd op het adres dat je hier op helpmij.nl hebt ingegeven.
Greetzz,
Timo
Heb je al een mail gestuurd op het adres dat je hier op helpmij.nl hebt ingegeven.
Greetzz,
Timo
Dan moet je hem hier neerzetten, dan voeg ik hem toe en dan verwijder je je adres weer als ik je altwoord geef in dit topic. Is het meest veilig tegen de spammers.
Greetzz,
Timo
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.