Zoeken op Sharepoint site in SBS2008 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even erg belangrijk: Staat er echt NT AUTHORITY\SYSTEEM (zoals je citeert) of staat er NT AUTHORITY\SYSTEM (dus met een E minder).

NT AUHORITY\SYSTEEM is m.i. namelijk niet een juiste inlognaam, NT AUTHORITY\SYSTEM wel...

Tijs.

Hoi Tijs,

Er staat inderdaad systeem, heb het zo gekopieerd uit het logboek.

hoe kan ik dit wijzigen?
 
Lijkt een beetje op deze melding

Oftewel: Kijk op de server na waar je die melding aantrof via het programma services.msc of de MSSQL$Microsoft##SSEE service daar bestaat.
Kijk ook na of die gestart is én of inderdaad NT Authority\SYSTEEM als inlognaam staat.

Indien én niet gestart én met inlognaam NT Authority\SYSTEEM
dan rechtsklikken op de service, Eigenschappen kiezen en in tabblad Aanmelden aangeven (=bolletje zetten in): Lokaal systeem

Op Ok klikken en via rechtsklikken -> Starten kijken of de service dan wél start.

Verder kan het (ook of daarbij) nog zijn dat de rechten op de database niet goed staan. Kijk daarvoor hier, vooral de posting van NEO_T.
PS: In SQL Management Studio verbindt je met die SQL instance via \\.\pipe\MSSQL$Microsoft##SSEE\sql\query

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
kan nog steeds niet zoeken.....

Kan het startadres <sts3://fs1-w2k8/contentdbid={9464641a-450c-4bae-9966-debb8f6fb9e6}> niet verkennen.

Context: toepassing Zoekindexbestand op de zoekserver, catalogus Search

Details:
Het object is niet gevonden. (0x80041201)


De foutmelding blijft bestaan, ook al heb ik de gebruiker systeem rechten gegeven op de database.
 
Het is gebruikelijk dat je eerst terugmeldt wat vorige tips hebben opgelost en wat de ervaringen ermee waren.

Tijs.
 
Het is gebruikelijk dat je eerst terugmeldt wat vorige tips hebben opgelost en wat de ervaringen ermee waren.

Tijs.

Sorry tijs,

Je laatste tip was het toevoegen van de gebruiker aan de sql database , maar dit gaf geen resultaat.
 
WELKE gebruiker? In de link die ik gaf gaat het om de gebruiker "NT AUTHORITY\Network Service", vergezeld van een 3760 foutmelding.
Het gaat dus niet een eindgebruiker die ergens rechten op moet hebben.

Een mogelijke andere bron wordt hier beschreven, oftewel "Create a site at the root and have it as a blank site."

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan