één op één kopieren DVD lukt niet met Nero 6.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Ik kom ergens niet uit.

Met DVDShrink kan ik DVD's rippen en daarna automatisch met NERO 6.3 branden. Probeer ik echter een (geripte)DVD één op één te branden met NERO 6.3 dan geeft hij aan dat hij dat niet kan.

CD's één op één kopieren of compuleren is geen enkel probleem.

Ik weet dat het één op één kopieren voor Nero 6.3 geen enkel probleem hoeft te zijn want bij een collega (zelfde PC) werkt het perfect. Ik moet vast iets in de instelling wijzigen maar weet echt niet (meer) wat!!

Wie helpt mij. Ik werk overigens met WXP pro.
 
Wat is de extensie van het bestand dat je probeert te branden. Geripte DVD's moet je vaak nog bewerken voor je ze kan branden.
 
Als ik je goed begrijp staat de film al op dvd en je probeert hem te copieren of bedoel je wat anders
 
Nee je begrijpt het goed. het is al een gekopieerde DVD. Bij mijn collega kan hij zo worden gebrand, maar bij mij niet. Dit zelfde heb ik met een DVd vol met MP3 bestanden.
 
Als je Nero Smart Start start en kiest voor DVD en vervolgn voor schijf kopieren werkt het dan niet?
 
Ik zelf doet dit altijd met nerostartsmart en zet hem op dvd dan op copieren een lege schijf erin en hij loopt.
Wat voor een melding geeft hij bij jouw als het niet lukt?
 
Ik heb het zelf wel eens gehad met een schijf die ik zelf met DVD Author had gebrand, dat het met Nero niet wilde lukken. Het leek net of DVD Author er ook een "beveiliging" op had gegooid.
 
Misschien dat ik het niet helemaal begrijp, maar jullie hebben het over Nero Smartstart. Is dit het scherm wat zeg maar bij de vorige versies de wizzard was??

Ik geef hier aan dat ik een DVD- schijf wil kopieren. Er komt dan een scherm dat Nero Expres heet. Hierin kan ik aangeven dat ik een DVD wil branden, aar dan krijg ik de melding dat hij deze DVD )maar ook andere) niet kan kopieren!!!!

Is mijn Nero soms niet compleet???
 
als je via start naar nero gaat staat daar startsmart start dit op en je kan zo een schijf copieren als je dit niet hebt weet ik even geen andere simpele manier om dit wel te doen
 
Ik heb nog eens goed gekeken en gezien dat mijn start-icoon het zogeheten NERO Startsmart is. Daarna komt hij inderdaad in een keuzemenu dat vrij eenvoudig is te doorlopen. Volgens mij doe ik dit ook alemaal goed, alleen geeft hij aan dat hij deze DVD NIET kan kopieeren!!!

Wie weet de oplossing voor dit probleem????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan