• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

€ teken behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is dat ook nieuw in Excel 2002:D Zie plaatje.

Groetjes,
Bennie

attachment.php

Bijlagen

• excel beveiliging factuur.jpg
    excel beveiliging factuur.jpg
    34,2 KB · Weergaven: 134
idd. dat zal een nieuwe "feature" van excel xp zijn.

Als ik dat extra menu open (in Excel 2000) dan kan ik ervoor kiezen om de sjabloon te gaan beveiligen (hij is dus niet standaard door MS beveiligd)

Jammer dat taeser niet meer online is! Ik ben best wel nieuwsgierig of hij met jou bestand wat kon, dan wel, als dat niet lukt, of 'ie met mijn (eventueel) gemailde xlt wat kon bereiken...............

Morgen is er weer een nieuwe dag................. :D

Geplaatst door gast0225
Bennie,
gewoon te openen, maar is 'ie wel exact hetzelfde ?

Ik mis de bedragen en het "bedrijfsnaam" gebeuren in jouw versie.

Jouw XP versie hierbij als screendump.

Ik zie nu inderdaad enkele verschillen. Maar het probleem was nou juist dat taeser een foutmelding kreeg, bij het openen van mijn sjabloon, dus dat schoot niet op. Office XP beveiligt standaard z'n sjablonen. We wachten maar af...

Groetjes,
Bennie

hallo,

Ondanks jullie inspanningen ben ik denk ik (nog) teveel "leek" om dit probleem te tackellen. ggrrrr.

Pasja: ik zie in jouw bijlage toch ook nog het fl teken staan.
Wat betreft mijn e-mailadres; hoe zie ik dat je on-line bent, en hoe kan ik dan dat bericht verwijderen nadat jij het gezien hebt?

groetjes leon

ben nu wel een poos offline.

ik ben NU online, dus als je NU post.................

Verwijderen doe je door je eigen bericht te openen (kies aanpassen) en bovenin te kiezen voor "verwijderen" (vinkje zetten)

wat 't fl teken betreft :

klopt, ik heb het factuur.xlt "origineel" gelaten, vandaar..........

'l ga nu even met doggie naar het bos, 'k ben een uurtje of zo offline.....................

Hallo,

pasja , erg bedankt voor je hulp tot zover.

Wacht nog even je e-mailtje af en dan ben ik er echt even tussenuit (vrouwtje roept)

groetjes leon

hallo,

Ben ik weer.
Pasja : jouw xlt sjabloon is exact hetzelfde als bij mij.
Dus ik verander het fl teken in € sla het op en open het weer dan "springt" hij weer op fl.

Krijg dus ook steeds aan het begin de keuze macro's in of uitschakelen . schakel ik ze uit is mijn probleem opgelost maar als ik een waarde invoer komt iedere keer de melding dat ik de macro' moet inschakelen of naar help te gaan hoe dit te doen. kan dit wel iedere keer wegklikken maar is nogal omslachtig.

groetjes leon

Daar snap ik dus geen tierielier van. Ik heb 't ding geopend, veranderd, bewaard en het € blijft keurig netjes staan......................... :confused:

Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft (macro's aan / uit) alleen de logica daarvan ontgaat mij dan weer, want als ik het ding open dan zeg ik ook JA tegen de macro's en vervolgens,........ zie 1e alinea :confused:

Hallo,

Wat een toestand hè. Ik begrijp het ook niet.

Einde verhaal?

groetjes leon

Tja,

Excel werkt verder prima zeg je dus.................

lijkt het mij (v.w.b. mijn oplossend vermogen) einde verhaal............

Hallo,

Oké, pasja en bennie jullie hulp heb ik zeer gewaardeerd.
Een schrale troost is, dat we denk ik het wereldrecord topiclengte verbeterd hebben. bedankt.

groetjes leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan