0E op 0028:c0031a54

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick D

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2000
Bij afsluiten krijg ik regelmatig:

'Uitzondering 0E is opgetreden op 0028:C0031A54 in VxD --- Dit is aangeroepen vanaf 0028:C00301FG in
VxD--- U kunt mogelijk gewoon doorgaan.'

Daarna, of ook vaak direct, volgt de volgende fatale uitzondering '0028:C1413643. De huidige toepassing wordt afgesloten.

Ik heb al een keer de windows opdate tegen afsluuitproblemen gedownload.

Bedankt voor jullie tips, maar tot nu toe kom ik er niet verder mee.

Wordt er ook aangegeven welke vxd ofzo? Dan zou je deze wellicht moeten vervangen door eentje die je download.

Geplaatst door Rick D
ik heb adaware, geen spyware daar

Welke versie van Ad-Aware heb je? (Denk trouwens niet dat het spyware is), Ad-Aware is al enige tijd niet up-to date, er is intussen wel een nieuwe (betaalde) versie uit. Ik zou het toch ook nog even nalopen met SpyBot.

Stond inderdaad nog flink wat op bedankt voor die tip in ieder geval.

Het verwijderde ook dingen die ik al dacht verwijderd te hebben met Regcleaner, Disk cleaner en Adaware.

Omdat ik niet alles gelijk wegkreeg moest ik even herstarten. Bij het afsluiten kreeg ik evengoed nog de melding die ik het meest krijg (ik herken het nummer als ik het zie)

Fatale uitzondering 0E op 0028:C0031C7A

ik begrijp dat je niks aan die foutnummers hebt. Dat forum staat helemaal vol met onopgeloste zaken.

Windows opnieuw instaleren heb ik al zo vaak gedaan.

Gelukkig heb ik het probleem alleen bij afsluiten en lijkt het verder weinig kwaad te kunnen. Vervelend is het natuurlijk wel.

Wat wel enorm scheelt is al die troep van mijn PC Zonealarm start nu in 20 seconden i.p.v 2 minuten.

Met het verwijderen van de laatste restjes spyware lijken ook de afsluitproblemen opgelost. (Hiervoor moest ik spybot draaien tijdens het opstarten)

Bedankt iedereen die meegedacht heeft!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan