0xc000000e Na harde schijf defragmentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

NighTNL

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
88
Hallo beste mensen ,

Mijn besturingssysteem Windows 7 Ultimate 64 Bit start niet meer op na het defragmenteren van mijn harde schijf.Ik krijg dan een zwart scherm te zien met de volgende foutcode 0xc000000e zonder nuttige informatie.Als ik het goed heb betekent dit dat het besturingssysteem corrupt is.

Via de installatie cd heb ik automatische reparatie uitgevoerd maar dat hielp niet en systeemherstel doet het niet hij laat dan deze foutcode zien : The parameter is incorrect : 0x80070057

Mijn systeem :

Intel Core i7 930
Gigabyte GA-X58A-UD7
Corsair Dominator GT 6GB DDR3-1600 CL7 kit
Asus Matrix 5870 Platinum

Dit probleem heb ik een tijd geleden ook gehad met dit systeem maar dan met 2 andere harde schijven ik heb toen gewoon een nieuwe gekocht maar eigenlijk vind ik dat persoonlijk geen goede oplossing omdat ik al genoeg opslag capaciteit heb.

Ik gebruik de volgende harde schijven met dit systeem :

Western Digital Caviar GP 2TB (64MB) - Dit is de harde schijf waar het nu om gaat.
Western Digital Caviar SE16 500GB
Western Digital Caviar GP 1TB (32MB)

Het probleem kan niet met de andere 2 harde schijven opgelost worden aangezien er met die andere 2 precies hetzelfde is gebeurd.En formatteren is geen goede oplossing omdat er belangrijke data op staat.

Heeft er iemand enig idee wat ik hier aan kan doen ?
Bij voorbaat dank !
 
Als dat al eerder gebeurd is is er toch iets mis in de hardware lijkt mij. De power unit? Of de controler voor de HD's? Of gebruikt u soms een exotisch defragmentatie programma? In de link die evanderlinden6 geeft wordt gesuggereerd dat Acronis de boosdoener is. Gebruikt u dat ook voor defragmentatie? Zo ja, dan zou dat hem wel eens kunnen zijn. Hoe dan ook, ik zou als ik u was de boel eens heel goed onderzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan