• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

1 cel per pagina printen met een celwaarde als printcount

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paradoxx

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Goedemiddag,

Ik wil van een automatisch gegenereerde tabel, labels printen. De waarde in cel A2 (:A25) moet als tekst verschijnen op het label, de printcount is de waarde in cel B2(:B25). De label moet dan ook worden voorzien van een teller, zodat je per sticker kan zien wat het totaal is. Dus iets als " 1 van 5 ".
Wanneer er dus een waarde 0 is, moet er dus niet geprint worden, maar dat natuurlijk logisch.

Dit moet dus via een macro te starten zijn.

Als wens wil ik in de macro ook nog de printer kunnen wijzigen, dit ivm het gebruik op verschillende locaties, en dus verschillende labelprinters.
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp.

Cor.

Bekijk bijlage labelprinten voorbeeld.xlsx

Is er dan niemand met een idee die wellicht al een beetje kan helpen??

Hallo Rob,

ik kwam bij mijn zoekpogingen daar niet op uit. Ik zal eens kijken of er bruikbare codes in staan die me wellicht op weg helpen.

Alvast bedankt, en ik hou je op de hoogte.

Ik zet de vraag op opgelost omdat ik al een andere manier gevonden heb om mijn probleem op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan