1 gsm, 2 simkaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave.vanderveke

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2005
hey

ik ben op zoek naar iets waarmee ik 2 simkaarten (verschillende nr's) in 1 gsm kan steken (sony ericsson s700i)...
er bestaan adapters waaraan je 2 ssims kan aansluiten maar dan ben je steeds maar bereikbaar op 1 nr...

bestaan er oplossingen waar je bereikbaar kan blijven op beide nr's?
of een gsm met deze functie ingebakken??

Nee, voor zover ik weet bestaan er alleen adapters waarmee je alleen op 1 tegelijk bereikbaar kan zijn.

Volgens mij heeft een GSM daar ook niet genoeg zend / ontvang vermogen voor om op 2 nummers tegeljk bereikbaar te zijn.

Een goedkope 2de GSM erbij nemen is geen optie? Heb ik ook voor m'n Belgische sim.

Nee, inderdaad een gsm waar je op 2 nummers tegelijktijd bereikbaar bent, bestaat (nog?) niet.

gebruik er nu 2..een SonEric s700i en een k700i voor prive
het was om te vermijden dat je steeds met 2 gsm's moet rondlopen...

kan ik misschien met een adapter het zo instellen dat de standaard de werknr is... en dat al m'n telefoons naar men prive automatisch worden doorgezonden naar men werknummer en vice versa? naargelang welke sim aanstaat?

Je kan natuurlijk al je gesprekken van 1 gsm direct laten doorschakelen naar de andere. Kost alleen wel extra gesprekskosten.

heb hetzelfde probleem en ik laat inderdaad de oproepen van mijn (zakelijke) gsm doorschakelen naar mijn prive-telefoon..zodoende ben je bereikbaar op 2 nummers..

Dual sim telefoons

hallo

ik zag jullie vraag en wil jullie doorverwijzen naar www.helpmij.nl
daar zijn dual sim telefoons te koop vanaf 279,00 euro die 2 simkaarten kunnen dragen en deze ook onafhankelijk van elkaar gebruiken

Laatst bewerkt door een moderator:
Topics van meer dan een jaar oud hoef je omhoog te halen door er op te reageren. Daarom gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan